دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ونگر: آرسنال باید به پیروزی می‌رسید/ ژیرو انتظارات کادرفنی را برآورده کرد

سرمربی آرسنال گفت: «با وجود این که با چهار گل مقابل سوانزی به پیروزی رسیدیم اما باید بگویم مقابل این تیم خوش شانس بودیم.»
کد خبر : 150932

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی آنا از دیلی اکسپرس، آرسنال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و توانست سوانزی را با چهار گل شکست بدهد.


آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: «با وجود این که با چهار گل به پیروزی رسیدیم اما باید بگویم خوش شانس بودیم. روی گل‌هایی که به ثمر رساندیم، شانس با ما یار بود اما تیمی که باید به پیروزی می‌رسید، آرسنال بود.»


او درباره وضعیت آسیب دیدگی اولیویه ژیرو نیز گفت‌: «متاسفانه او آسیب دیده است اما نمی‌دانم تا چه زمانی از میادین دور است. امیدوارم غیبت او طولانی مدت نباشد و به زودی به ترکیب اصلی تیم برگردد. ژیرو در دیدار برابر سوانزی هم خوب ظاهر شد و توانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند.»


ونگر درباره وضعیت آسیب‌دیدگی الکسیس سانچز هم گفت‌: «او را تعویض کردم چراکه نمی خواستم ریسک کنم. آرسنال به سانچز نیاز دارد. احتمال آسیب دیدگی بیشتر او وجود داشت. به همین خاطر تعویضش کردم. سانچز آسیب دیده نیست و می‌تواند در دیدارهای بعدی ما را همراهی کند.»


آرسنال با این پیروزی، با ۴۴ امتیاز موقتا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا اختلاف ۹ امتیازی این تیم با چلسی صدرنشین همچنان حفظ شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته