دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با دومین سال حضور در بخش «به علاوه تئاتر فجر»

تماشاخانه سه نقطه با اجرای 9 نمایش به استقبال تئاتر فجر می‌رود

تماشاخانه سه نقطه با اجرای نه نمایش صحنه ای در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، دومین سال حضور خود در بخش به علاوه تئاتر فجر را همراه با تماشاگران، میهمانان، هنرمندان و دانشجویان تجربه می‌کند.
کد خبر : 150820

به گزارش گروه فرهنگی آنا از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، سالن‌های استاد رکن‌الدین خسروی و استاد خسرو شکیبایی این مجموعه آموزشی و تئاتری میزبان نه نمایش صحنه‌ای در بخش به علاوه تئاتر فجر جشنواره سی‌وپنجم هستند.


بر همین اساس نمایش‌های «پاییز نگفته بود» نوشته رضا گشتاسب و کارگردانی زیبا دریاسفر از بوشهر، «بخاطر پدرم»، نوشته و کار سعید کاظمی، «زندگی من و موریس» نوشته فاطمه کاظمی و کارگردانی محمدجواد سجادی محصول تهران- اصفهان، «بیشعوری» نوشته و کارعلی حسینی و نمایش «تکرار» نوشته جمشید خانیان و کارگردانی بیژن مرادی ازکرمانشاه روزهای یکم تا نهم بهمن در سالن استاد خسرو شکیبایی به روی صحنه می‌روند.


همچنین سالن استاد رکن‌الدین خسروی نیز در این تماشاخانه میزبان «رادیو تیاتر شین» نوشته: متین نظری و کارگردانی محمدرضا جمال، «شک» نوشته جان پاتریک شنلی و کارگردانی رضا دشتکی، «فراموشی» نوشته داریوش ربیعی و کارگردانی: ملیحه سلیمانی از شهرکرد و «سهراب و آغاز گرگ» نوشته و کارگردانی احسان روحی از مشهد خواهد بود.


این نمایش‌ها نیز از روز دوم تا نهم بهمن روی صحنه می‌روند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته