دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی خبر داد:

پروژه‌ آب‌رسانی برکت در مناطق محروم خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با انجام پروژه‌ بسیار مهم آب‌رسانی در مناطق محروم استان، مرهمی برای خشکسالی‌های اخیر ایجاد کرده است.
کد خبر : 150785

به گزارش گروه اقتصادی آنا، همایون نخعی‌نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از محروم‌ترین مناطق کشور است که باید مورد توجه جدی نهادهای خیر و تلاشگر برای آبادانی و بهبود وضعیت مردم قرار بگیرد.


وی با اشاره به این‌که با خشکسالی‌های به‌وجود آمده طی سال‌های اخیر در این استان مشکلات عدیده‌ای برای مردم به‌وجود آمده است، عوان کرد: عملکرد بنیاد برکت در سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این مناطق خوب بوده است و توانسته قدم‌های اثرگذاری بردارد.


معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که انتظار این است که در مناطق محروم‌تر استان از جمله نهبندان و سربیشه، فعالیت‌ها و اقدامات بیش‌تری برای مسایل آموزشی و بهداشتی تدارک دیده شود، افزود: پروژه‌ی آب‌رسانی در این مناطق محروم جای قدردانی و تشکر ویژه دارد چرا که با توجه به خشکسالی‌های اخیر توانسته کمک‌های فراوانی به مردم بکند.


وی با اشاره به غنی بودن استان در بخش معادن، از مسئولان بنیاد برکت درخواست کرد در حوزه‌ی معادن و ایجاد اشتغال در این بخش سرمایه‌گذاری و فعالیت بیش‌تری داشته باشد.


نخعی‌نژاد با بیان این‌که باید با همت نهادها و بنیادهای جهادی، چهره‌ی محرومیت از مناطق محروم استان خراسان جنوبی را برطرف کرد، گفت: واقعاً خراسان جنوبی نیازمند توجه بیش‌تر و جدی‌تر نهادهای حمایتی کشور مانند بنیاد برکت جهت امور آموزشی، بهداشتی و تولید است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته