دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

در تمرین پرسپولیس چه گذشت؟/ تعجب تماشاگران از بی‌اعتنایی علیپور

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
کد خبر : 150750

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تمرین امروز پرسپولیس بعد از برد مقابل روز گذشته مقابل سایپا از ساعت 11 امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.


بازیکنان در ابتدای تمرین حدود 35 دقیقه در سالن وزنه مجموعه زیر نظر مارکو به زدن وزنه و کارهای بدنسازی پرداختند. بازیکنان اصلی از ساعت 12:15 به چمن ورزشگاه آمدند و به دویدن نرم دور زمین پرداختند.


بازیکنان ذخیره و کسانی که در بازی دیروز در ترکیب اصلی حاضر نبودند زودتر از بقیه بازیکنان با چمن ورزشگاه آمده و به کار با توپ ، پاس های تک ضرب زیر نظر کریم باقری پرداختند. فرشاد احمدزاده و علی علیپور نیز در بین بازیکنان ذخیره حاضر بودند.


رامین رضائیان بعد از 30 دقیقه تمرینات اختصاصی در سالن به داخل چمن ورزشگاه آمد و 10 دقیقه ای زیر نظر فیزیوتراپ تیم به راه رفتن پرداخت. هواداران در حمایت از رضائیان بنری را با خودشان به ورزشگاه آوردند.


تماشاگران امروز به شدت بازیکنان تیم پرسپولیس را تشویق کردند و از آنها به خاطر پیروزی این تیم در بازی روز گذشته مقابل سایپا تشکر کردند اما علی علیپور جواب تشویق هواداران را نداد و این باعث تعجب آنها شد.


محمود خوردبین در اواسط تمرین چند دقیقه ای با برانکو با صحبت پرداخت و برنامه تیم پرسپولیس را برای سفر به اهواز و بازی مقابل فولاد با او در میان گذاشت.


فرشاد احمدزاده که در بازی دیروز مقابل سایپا اخراج شده بود از سوی هواداران با شعار «فرشاد دوستت داریم، اخراج فدای سرت» او را مورد تشویق قرار دادند.


محسن ربیع خواه که در بازی دیروز از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد به طور اختصاصی تمرینات خود را پیگیری کرد. سروش رفیعی از سوی هواداران تیم پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت و آنها از محسن مسلمان خواستند که به همراه سروش به سمت تماشاگران برود و او هم اینکار را انجام داد.


در تمرین امروز سرخپوشان حدود 50 هوادار از تمرین امروز تیم پرسپولیس دیدن کردند.


معاونت راهنمایی و رانندگی منطقه امروز در محل ورزشگاه حاضر بود و چند دقیقه ای با محمود خوردبین به صحبت پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته