دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش فرهاد کاظمی به شایعات اخیر: الان وقت جواب دادن به اتهامات نیست/ به موقع پاسخ همه را می‌دهم

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: اگر بخواهم جوابی بدهم آن وقت شاهد پرسش‌ و پاسخ‌های پینگ پنگی، بین من و عده دیگری خواهیم بود، به همین دلیل فعلا ترجیح می‌دهم سکوت کنم.
کد خبر : 150714

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بازگشت فرهاد کاظمی به مربیگری در لیگ برتر فوتبال ایران باز هم برای او حواشی و جنجال‌های زیادی را به همراه داشته است. او که یکی از «ف.ک»‌های معروف است از زمانی که فصل گذشته در تیم راه‌آهن بود و بعد از آنکه توانست سیاه‌جامگان را در لیگ برتر نگه دارد و حالا که در ماشین‌سازی حضور دارد با مسائل مختلفی در خصوص نقل‌وانتقال بازیکنان خود و دوپینگ آگاهانه و ... مواجه شده است.


وی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در واکنش به اتهاماتی که به او وارد شده است، بیان کرد: «من 27 سال است که در فوتبال حضور دارم و تا آنجایی که شده قبل و بعد از بازی مصاحبه کرده‌ام. الان هم زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست و من صبر می‌کنم تا هر آنچه می‌خواهند علیه من بگویند. در کنفرانس خبری پیش از بازی با گسترش فولاد پاسخ همه را می‌دهم تا سوالی بی‌جواب نماند.»


کاظمی در مورد اینکه عنوان شده او در سیاه‌جامگان اختیار تام داشته و قراردادی پیمانکاری بسته است که این موضع شائبه‌های زیادی را به وجود آورده است: «اگر بخواهم جوابی بدهم آن وقت شاهد پرسش‌ و پاسخ‌های پینگ پنگی، بین من و عده دیگری خواهیم بود. من در کنفرانس خبری جواب سوالات مربوط به اتفاقات رخ داده را خواهم داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته