دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 16:26
بوستانی مطرح کرد

بهره‌گیری از توان علمی و تجربیات استادان واحد یاسوج در رشد اقتصادی و فرهنگی جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: استادان دانشگاه آزاد یاسوج نقش موثری در توسعه علمی و فرهنگی استان دارند و باید سعی کنیم از توان علمی و تجربیات آنان در رشد اقتصادی و فرهنگی جامعه بهره ببریم.
کد خبر : 15068

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فردین بوستانی صبح امروز در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه استادان به عنوان وزنه‌های علمی دانشگاه نقش موثری در پیشبرد اهداف علمی دانشگاه دارند، اظهار کرد: برای رسیدن به رشد کیفی مطلوب در دانشگاه باید علاوه بر حمایت از استادان تلاش کنیم تا اطلاعات آنان نیز بروز باشد و با علم روز آشنا و معلومات خود را بروز کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود: استادان دانشگاه آزاد یاسوج نقش موثری در توسعه علمی و فرهنگی استان دارند و باید سعی کنیم از توان علمی و تجربیات آن‌ها در رشد اقتصادی و فرهنگی جامعه بهره ببریم.


وی با توجه به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی تصریح کرد: استادان دانشگاه به عنوان بخشی از جامعه فرهنگی و فرهیخته نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند.


بوستانی با اتوجه به اهمیت مشورت پذیری و استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف هر جامعه بیان کرد: اصل مشورت جزء ملزومات و رمز موفقیت در دنیای امروزی است.


در ادامه این نشست استادان دانشگاه آزاد اسلامی به بیان نظر و پیشنهاد خود در مورد شعار سال و نقش دانشگاهیان در تحقق این مهم پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب