دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست تیم ماشین‌سازی درگفت‌وگو با آنا؛

این وصله‌ها به کاظمی نمی‌چسبد/ بعدازظهر امروز تکلیف آندو مشخص می‌شود

سرپرست تیم ماشین‌سازی گفت: در این مدتی که کاظمی را شناخته‌ام به جرات می‌گویم که او جزو سالم‌ترین مربیان فوتبال ایران است و از لحاظ فنی هم مربی متبحری است.
کد خبر : 150676

علی‌اکبر خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص تساوی دیروز ماشین‌سازی برابر فولاد‌خوزستان گفت: «تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و شخصیت واقعی خود را پیدا می‌کند. فرهاد کاظمی به‌عنوان یک متخصص تیم را هدایت می کند و به بازیکنان تیم نقاط ضعف‌شان را گوشزد می‌کند و آنها هم درون زمین نمایش قابل قبولی داشته‌اند که البته باید در هفته‌های آینده بهتر از این هم ظاهر شوند.»


وی با انتقاد شدید از نحوه قضاوت داور دیدار دیروز ماشین‌سازی و فولاد بیان داشت: «اگر عده‌ای دوست دارند که در تبریز قهرمان 3 تیم در لیگ برتر حضور نداشته باشد، به ما اعلام کنند تا دیگر هزینه‌ای را انجام ندهیم و از لیگ برتر کنار بکشیم. داور دیروز 2 پنالتی ما را نگرفت. یکی که بدون هیچ تردیدی پنالتی بود و دومی هم به عهده کارشناسان می‌گذاریم. البته این اشتباهات مختص بازی برابر فولاد نبود و ما در تمامی هفته‌هایی که رقابت‌های لیگ برگزار شده به نوعی با مشکل داوری مواجه بودیم.»


سرپرست تیم ماشین‌سازی یادآور شد: «ما هفته‌هاست که بنا داریم در مورد اشتباهات داوران سکوت کنیم و به نوعی با کمیته و دپارتمان داوری تعامل کنیم اما شاهد این هستیم که این تعامل باعث شده تا 15 امتیاز از دست بدهیم. از همین رو به صورت مستقیم به کمیته و دپارتمان نامه نوشتیم و همچنین برای محکم‌کاری به کمیته انضباطی هم نامه‌ای را ارسال کردیم تا به وضعیت تیم ما رسیدگی شود. اعلام کردیم که فیلم بازی‌ها آماده است و همه را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهیم تا نسبت به شرایط تیم ما رسیدگی شود.»


خاکزاد در رابطه با انتقال آندرانیک تیموریان به تیم استقلال اظهار کرد: «امروز بعدازظهر جلسه‌ای در باشگاه داریم که محور آن بررسی بحث خروج هافبک ملی‌پوشان‌مان و رفتن او به تیم استقلال است. کاظمی سرمربی تیم موافقت خود را با حضور این بازیکن اعلام کرده و ما درباره مسائل مالی و اینکه تیموریان را به گونه‌ای به استقلال بدهیم که هم او و هم باشگاه ماشین‌سازی راضی باشد صحبت خواهیم کرد امیدوارم در این جلسه توافق نهایی حاصل شود و ما خبر رسمی را در مورد نحوه انتقال آندو به استقلال اعلام می کنیم.»


سرپرست تیم ماشین‌سازی درباره صحبت‌های خدادادعزیزی در پایان بازی تیم سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن که برخی رسانه‌‌ها آن را به نوعی با فرهاد کاظمی سرمربی تیم ماشین‌سازی مرتبط می‌دانند، بیان کرد: «من بیش از یک‌ ماه‌ونیم است که آقای کاظمی را می‌شناسم. حرف‌هایی که درباره دلال‌بازی می‌شود اصلا به او نمی‌چسبد. من نکات مثبت زیادی در این مربی دیدم که باعث می‌شود احتمال چسبیدن هرگونه وصله‌ای به این مربی را محال می‌کند.»


وی تاکید کرد: «در این مدتی که کاظمی را شناخته‌ام به جرات می‌گویم که او جزو سالم‌ترین مربیان فوتبال ایران است و از لحاظ فنی هم مربی متبحری است. در بسیاری تیم‌ها مربی جدید هیچ مخالفتی با بازیکنانش برای حرف زدن پشت‌سر مربی قبلی نمی‌کند و حتی در جاهایی به بازیکنان تیم کمک می‌کند تا علیه مربی قبلی صحبت کند اما فرهاد کاظمی همان روز اولی که با بازیکنان تیم جلسه گذشت عنوان کرد هر بازیکنی که کلامی درباره رسول خطیبی بزند، ساکش را برمی‌دارد و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند. خطیبی در تیم ماشین‌سازی تلاش خود را کرد اما قسمت نبود که نتیجه مدنظرش را بگیرد.»


او یادآور شد: «فرهاد کاظمی به هیچ کسی اجازه دخالت فنی در تیمش را نمی‌دهد و من معتقدم آنهایی که درباره او اظهارنظر منفی می‌کنند به این دلیل چنین اتهاماتی را به او می‌زنند که او اختیار تام می‌گیرد و البته پاسخگوی تمامی نتایج تیمش نیز هست. او روی نیمکت هم به هیچ بازیکن و مربی اجازه نمی‌دهد که نکته فنی را مطرح کند و مسئله‌ای را به او گوشزد کند. معتقدم این وصله‌ها به کاظمی نمی‌چسبد.»


خاکزاد درباره اینکه عنوان شده کاظمی با خود متخصص دوپینگ می‌آورد تا دوپینگ بازیکنان تیمش مشخص نشود تصریح کرد: «پزشک تیم ماشین‌سازی کارمند باشگاه است و ربطی به فرهاد کاظمی ندارد. این مربی حاضر شده با کادرفنی قبلی کار کند و اصلا با خودش کسی را به تبریز نیاورده که بخواهد به کادرفنی تیم ماشین‌سازی اضافه کند. متاسفانه شایعه‌سازان بیهوده تلاش می‌کنند تا از سرمربی سالم و حرفه‌ای ما ایراد غیرمستدل بگیرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته