دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

مهدی رجب‌زاده: از جمع تیم‌های مدعی خارج نمی‌شویم/ هیچ بازی آسانی نداریم

کاپیتان تیم ذوب‌آهن گفت: حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول باشیم تا بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
کد خبر : 150625

مهدی رجب‌زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن برابر سیاه‌جامگان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «نباید انتظار داشت که ما برابر تیم‌های انتهای جدول بازی‌های آسانی داشته باشیم. ما می‌دانستیم بازی ساده‌ای با سیاه‌جامگان نداریم و از همان اول هم تلاش کردیم تا به گل برتری برسیم اما این اتفاق کمی دیرتر از آنچه انتظارش می‌رفت، رخ داد.»


وی افزود: «با وجود اینکه تیم سیاه‌جامگان برای کسب حداقل امتیاز به اصفهان آمده بود اما ما توانستیم فرصت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه این تیم خلق کنیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. البته نباید فراموش کنیم که تیم حریف هم تا آخرین نفر برای حراست از دروازه‌شان تلاش کرد و برای همین بود که به چندین گل نرسیدیم. با این حال خوشحالم که برنده شدیم و سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های قبلی‌مان اضافه شد.»


مهاجم تیم ذوب‌آهن در واکنش به این مسئله که ضعف گلزنی تیم ذوب‌آهن می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم دردسرساز شود، اظهارداشت: «ما ضعف‌گلزنی نداریم اما به طور حتم در بازی با تیم‌های آسیایی کارمان سخت‌تر است. به‌خصوص دیدار با حریفان عربی که در انجام بازی بسته و تدافعی تبحر خاصی دارند و البته با وقت تلف‌کردن بیش از حدی که دارند از لحاظ روحی بازیکنان تیم‌ مقابل را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهند. اینکه ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ یکی از بهترین خطوط حمله را دارد، مسئله مهمی است اما ما باید برنامه مشخصی برابر حریفانی که تجمع زیادی در زمین خود دارند، داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه‌ای که مدنظرمان است برسیم.»


او در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا ذوب‌آهن بتواند در رقابت‌های لیگ برتر خودش را به تراکتورسازی و پرسپولیس برساند، عنوان کرد: «ذوب‌آهن در فصل‌های گذشته جزو تیم‌های بالای جدول بوده و این فصل هم این شانس را دارد که در بالای جدول باقی بماند. ما در 8 بازی قبلی موفق شدیم، 22 امتیاز بگیریم و این موضوع بیانگر آن است که قصد نداریم از جمع تیم‌های مدعی قهرمانی خارج شویم. ما حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا در پایان فصل جزو 3 تیم بالای جدول باشیم تا بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.»


رجب‌زاده درباره تقابل با تیم‌های بالای جدولی و اهمیت امتیاز این دیدارها عنوان کرد: «ما در تمامی بازی‌ها به‌دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم و می‌دانیم که بازی آسانی در لیگ نداریم. به طور حتم در دیدارهایی که با تیم‌های هم رده و نزدیک به خودمان داریم، کارمان سخت‌تر است چرا که با کسب حداکثر امتیاز آن بازی‌ها به صورت مستقیم رقیبان‌مان را متوقف کردیم و سه امتیاز از آن تیم‌ها بیشتر گرفته‌ایم. به‌طور حتم با تمرکز و دقت بیشتری به مصاف حریفانی می‌رویم که فاصله امتیازی کمی با آنها داریم.»


کاپیتان تیم ذوب‌آهن در خصوص گلزنی یاسر فیضی در بازی دیروز با سیاه‌جامگان و درخشش جوانان ذوب‌آهن بیان داشت: «یکی از محسنات باشگاه ذوب‌آهن فرصت دادن به بازیکنان تیم‌های پایه خود است و به‌طور حتم این موضوع کمک زیادی به فوتبال ایران خواهد کرد. یاسر فیضی و دیگر جوانان تیم ذوب‌آهن یکی از عوامل موفقیت ما تا اینجا بوده‌اند و بعد از این هم کمک زیادی به تیم خود خواهند کرد.»


رجب‌زاده درباره اینکه بازیکنان ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل چقدر مشکل مالی دارند، بیان کرد: «خوشبختانه مدیریت باشگاه به خوبی از بازیکنان تیم حمایت کرده و بازیکنان تیم دغدغه مالی ندارند. مجموعه ذوب‌آهن به‌ اهداف خود می‌اندیشد و در این راه تمامی اعضای آن با یکدیگر هم هدف هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته