دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1395 - 14:26
سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری عاملان قتل 8 عضو 2 خانواده در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل 8 نفر از اعضای دو خانواده در عملیات غافلگیرانه پلیس در بامداد امروز در ایرانشهر خبر داد.
کد خبر : 150566

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در بیان جزییات دقیق این خبر گفت: در پی قتل هشت نفر از اعضای دو خانواده در تاریخ بیستم دی ماه سال 95 در روستای نصیر آباد شهرستان ایرانشهر، اقدامات و فعالیت‌های کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آغاز شد.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از تلاش‌های گسترده شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز 2 تن از عاملان این جنایت که 26 و 27 سال سن دارند، در ایرانشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.


رحیمی با اشاره به این که همدست دیگر این متهمان پس از ارتکاب این جنایت با یک دستگاه موتورسیکلت به شهرستان میرجاوه متواری شده بود و قصد فرار به کشور پاکستان داشت، افزود: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، متهم دیگر را نیز در شهرستان میرجاوه شناسایی کردند و وی را همراه یک قبضه سلاح کلاشنیکفّ و مقادیری مهمات در مخفیگاهش به همراه سه فرد دیگر که در فرار و حفاظت از وی نقش داشتند، دستگیر کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته