دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هدف رونالدو در جام کنفدراسیون‌ها مشخص شد

فوق ستاره تیم ملی پرتغال به‌دنبال قهرمان کردن تیمش در جام کنفدراسیون‌هاست.
کد خبر : 150546

به گزارش گروه ورزشی آنا از رکورد، تیم ملی پرتغال به سبب قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ باید در سال جاری میلادی در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها که در کشور میزبان جام‌جهانی یعنی روسیه برگزار خواهد شد به رقابت بپردازد. برای اولین‌بار است که پرتغال و کریستیانو رونالدو حضور در این رقابت‌ها را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل رونالدو می خواهد از فرصت استفاده کند و تیمش را به قهرمانی در این رقابت ها برساند.


پرتغال در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم های روسیه میزبان، مکزیک و نیوزیلند همگروه شده است. کریستیانو رونالدو درباره حضور در جام کنفدراسیون‌ها گفت: برای اولین بار است که پرتغال برای قهرمانی در این رقابت ها تلاش خواهد کرد و این برای همیشه در کارنامه فوتبالی ما خواهد بود. قهرمانی در این جام رویایی و ویژه خواهد بود. ما برای قهرمانی به روسیه خواهیم رفت ولی این را می دانیم که قهرمانی در این جام بسیار سخت خواهد بود چرا که تیم های بزرگ زیادی در این رقابت ها حضور خواهند داشت. با این حال همه می دانیم که در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است و می خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم.


در دیگر گروه این دوره از رقابت ها شیلی قهرمان آمریکای جنوبی در کنار آلمان قهرمان دوره قبل جام جهانی، استرالیا قهرمان آسیا و قهرمان آفریقا که هنوز مشخص نشده است قرار خواهند گرفت.


کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۶ توانست سال خیلی خوبی داشته است و به افتخارات تیمی و فردی زیادی دست یافت و باید ببینیم در سال ۲۰۱۷ چه عملکردی از خود خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته