دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فلچر: تغییر پست به رونی لطمه زد

هافبک سابق شیاطین سرخ وین رونی را در حد و اندازه‌های کریستیانو رونالدو می‌داند.
کد خبر : 150543

به گزارش گروه ورزشی آنا از دیلی تلگراف، درن فلچر، کاپیتان کنونی وست برومویچ که بیش از یک دهه در لباس منچستریونایتد به میدان رفت عنوان کرد وین رونی، کاپیتان کنونی شیاطین سرخ تا زمانی که به خاطر تیم پست بازی‌اش را تغییر نداده بود، به اندازه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق این تیم تاثیر گذار بوده است.


او درباره این موضوع گفت: «همه دوست دارند به رسمیت شناخته شوند. شما همواره فکر می کنید باید بهتر از این باشید. زمانی که در یونایتد بودم به خوبی رونالدو و رونی را زیر نظر داشتم و باید تاکید کنم که وین رونی به اندازه رونالدو برای تیم مهم و خوب بود. رونی همواره تاثیر زیادی در تیم ما داشته است. او توانسته رکورد گلزنی تیم را بشکند و افتخارات زیادی کسب کند و قهرمانی های زیادی دارد.»


وی ادامه داد: «بعد از آن رونالدو در خط حمله به کار گرفته شد و رونی یک خط عقب آمد و در خط هافبک به کار گرفته شد و بیشتر بازیکن تیمی بود و شاید به همین دلیل نیز باعث شد تا تعداد گلهای زیادی به ثمر نرساند. افرادی که دانش زیادی داشته باشند به خوبی از این موضوع آگاه می شوند که رونی ارزش بسیار بالایی در تیم داشت و چه کیفیت بالایی دارد که باعث می شود در این سطح رکوردشکنی کند»


منچستریونایتد روز یکشنبه در لیگ برتر برابر لیورپول به میدان خواهد رفت و در این دیدار وین رونی در صورتی کهبه میدان برود می تواند رکوردشکنی کند و برترین گلزن تاریخ یونایتد شود. او در بازی برابر هال سیتی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت ولی نتوانست گلزنی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته