دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1395 - 13:05

وزیر بهداشت: آیت‌الله هاشمی مسائل را شخصی نمی‌کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم، گفت: ایشان به رحمت الهی ایمان داشت و در جهت استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرد.
کد خبر : 150533

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر سید حسن هاشمی ضمن تسلیت به مردم ایران و همه علاقمندان ایشان و به خصوص رزمندگان دوران دفاع مقدس که خاطرات بسیاری از ایشان دارند، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از روحانیون مخلص، انقلابی، اهل اخلاق و انسانی اهل مدارا و گذشت بود.


وزیر بهداشت افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی روحانی دانشمندی بود که به لطف و رحمت الهی ایمان داشت و در طول 60 سال گذشته با امیدواری به راهی که انتخاب کرده بود در جهت استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرد.


هاشمی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در واپسین لحظات عمرش هم امیدوار به رحمت الهی و همت مردم شریف ایران بود برای اینکه بتوانند آنچه که دستاوردهای سال‌های طولانی بوده را حفظ کنند و آن بخشی را که هنوز بر زمین مانده است و آرزوی امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی است، در سال‌های آینده مجقق کنند.


وزیر بهداشت ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در عمل نشان داد که در شرایط فعلی، آرامش در کشور بسیار مهم است و مردم نیز این را باور داشتند، زیرا مردم احساس می کردند که تمام تلاش آیت الله این است که نگذارد در منطقه جنگ، نزاع و درگیری جدیدی ایجاد شود.


هاشمی با بیان اینکه ایشان مسائل را شخصی نمی‌کرد و به مسائل اصلی کشور توجه خاصی داشت، افزود: بخش عمده‌ای از این مسائل آرامش منطقه و کشور است که نتیجه آن رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه بیشتر برای ایرانیان بود.


وزیر بهداشت گفت: امیدوارم در ادامه مسیر بتوان آرزوهای آن عزیز را که آرزوهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بود، با هدایت های رهبر معظم انقلاب محقق سازیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته