دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

دایی: داور عمدا به نفع استقلال سوت می‌زد/ حق‌وردی را اعدام هم کنند به درد ما نمی‌خورد

مربی تیم نفت تهران گفت: کاملا مشخص بود که فحاشی بعضی از اراذل و اوباش در بازی مقابل استقلال برنامه ‌ریزی شده است. آنها در دقایق خاصی از بازی فحاشی را شروع می‌کردند و حتی به تماشاگران ما هم حمله کردند.
کد خبر : 150532

محمد دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد باخت نفت تهران مقابل استقلال در هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر گفت: «ما بازی را مقابل استقلال واگذار نکردیم بلکه ما را مجبور کردند که مقابل این تیم شکست بخوریم. ما یک تیم هستیم و در زمین نمی‌توانیم با همه بجنگیم. ما نمی توانیم با تماشاگران، کمیته انظباطی، داوران و دپارتمان داوری بجنگیم.»


وی با انتقاد از عملکرد داور بازی ادامه داد: «در صحنه گل استقلال هیچ خطایی صورت نگرفت و 10 دقیقه قبل از آن هم داور روی یک صحنه به نفع استقلالی‌ها سوت زد. کاملا مشخص بود که عمدا می خواهد بازی را به نفع استقلالی‌ها دربیاورد و تمام سوت‌هایش را به نفع استقلال زد.»


دایی در خصوص احتمال محرومیت تورج حق وردی برای سوت‌های اشتباهش در بازی روز گذشته استقلال مقابل نفت گفت: «محرومیت داور دردی از ما دوا نمی‌کند. حق‌وردی یکسال تلاش ما را به فنا داد و سه امتیاز مهم را از چنگ ما درآورد. اگر او را اعدام هم بکنند دیگر به درد ما نمی‌خورد.»


مربی تیم نفت تهران در خصوص غیبت چند مهره کلیدی این تیم در بازی مقابل استقلال افزود: «ما 4-5 بازیکن اصلی خودمان را در این بازی نداشتیم. برنامه‌های تاکتیکی ما مبنای حضور این بازیکنان است و اگر آنها در زمین نباشند نمی‌توانیم برنامه های خودمان را پیش ببریم.»


دایی در مورد فحاشی تماشاگران استقلال به سرمربی تیم نفت تهران گفت: «کاملا مشخص بود که فحاشی بعضی از اراذل و اوباش برنامه ‌ریزی شده است. آنها در دقایق خاصی از بازی فحاشی را شروع می‌کردند و حتی به تماشاگران ما هم حمله کردند. البته ما اعتقاد داریم این اراذل و اوباش تماشاگران استقلال نیستند بلکه عده‌ای آدم های بی عقل هستند که جو استادیوم را بهم می‌زنند.»


وی در مورد اضافه شدن چند بازیکن در نیم فصل دوم به تیم نفت تهران بیان کرد: «ما در شروع فصل نتوانستیم بازیکنان مدنظر خودمان را جذب کنیم و با همین چند مهره نیم فصل اول را به پایان رساندیم. برای نیم فصل دوم قطعا نیاز به بازیکن داریم و امیدوارم با درایت مدیریت باشگاه بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته