دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

حمدی‌نژاد: اشتباه داور باعث باخت‌مان به استقلال شد/ کمیته انضباطی برخورد کند تا به علی دایی توهین نشود

کاپیتان نفت‌ تهران گفت: هنوز از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان خارج نشده بودیم که آقای دایی را محروم کردند و عملا ما را دچار مشکل دارند.
کد خبر : 150513

وحید حمدی‌نژاد در خصوص شکست نفت‌تهران برابر استقلال به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ای کاش می‌دانستیم استقلال از چه نظر نسبت به ما برتر بود که توانست برنده از زمین خارج شود. این تیم از لحاظ فنی هیچ برتری نسبت به تیم ما نداشت و در جنگی نابرابر و با کمک تماشاگرانش برنده بازی شد. ما باید بدانیم که چرا در حق تیم‌مان اجحاف می‌شود و نمی‌توانیم با تمام توان به مصاف استقلال برویم.»


وی افزود: «ما بعد از پیروزی برابر استقلال در زمین خوشحالی کردیم. همین کار را هم در بازی با سپاهان انجام دادیم. آن‌وقت محمد دانشگر مدافع خوب و تاثیرگذار تیم ما در این بازی مهم محروم می‌شود اما در بازی برابر سپاهان کسی از ما محروم نمی‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که داور با اشتباه خود کمک ویژه‌ای به استقلال کرد تا بازیکن ما محروم شود. همان‌طور که دیروز داور مسابقه با گرفتن یک خطای اشتباه پشت محوطه جریمه ما به استقلال کمک کرد تا برنده بازی شود.»


کاپیتان نفت‌ تهران خاطرنشان کرد: «اینکه ما در بازی با استقلال موفق بودیم و توانستیم برابر این تیم نتیجه بگیریم که دلیل نمی شود دست‌مان را خالی کنند و نگذارند با همه توان بازی کنیم. ما هنوز از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان خارج نشده بودیم که علی دایی را محروم کردند و عملا ما را دچار مشکل کردند. اگر دیروز علی دایی در کنار زمین بود به ما خیلی کمک می‌کرد چون از لحاظ فنی وزنه بسیار خوبی برای تیم ما به حساب می‌آید. نبود او باعث شده بود تا ما این حس را داشته باشیم که داریم یک بازی دوستانه انجام می‌دهیم.»


حمدی‌نژاد تاکید کرد: «اگر ما اعتراضی به مسائل داوری داریم به خاطر فشارهای زیادی است که این فصل متحمل شدیم. ما جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که خود را آماده رقابت‌های لیگ کردیم و خیلی سختی کشیدیم تا توانستیم هم پایه دیگر تیم‌ها در جدول بالا بیاییم. تا اینجا هم خوب عمل کردیم و در جام حذفی فینالیست شدیم ولی نمی‌خواهیم با اشتباهاتی که در خصوص تیم‌مان صورت می‌گیرد متضرر شویم و در شرایط بدی قرار بگیریم. برای همین است که اعتراض می‌کنیم چون نمی‌خواهیم حق‌مان ضایع شود.»


کاپیتان نفت تهران در خصوص توهین‌هایی که به علی دایی شد، عنوان کرد: «به طور قطع مدیران باشگاه این موضوع را با دقت بررسی می‌کنند تا مشکلی تیم را تهدید نکند. نباید به سرمربی تیم ما که افتخارات زیادی را برای فوتبال ملی کشورمان رقم زده توهین شود. درست است که هواداران استقلال در بازی هفته آینده خود تماشاگر ندارند اما باید برخوردی شود که دیگر شاهد بی‌احترامی و فحاشی به سرمربیان و بازیکنان تیم‌های دیگر درون زمین نباشیم.»


او در مورد مشکلات مالی نفت‌ تهران بیان داشت: «این فصل از لحاظ مالی آنچنان عقب نیستیم و با صحبت‌ها و قول‌هایی که داده شده به زودی به کلیه حق‌ و حقوق خود می‌رسیم اما در خصوص مطالبات فصل گذشته هنوز اقدامی صورت نگرفته و مشخص نیست چه زمان به پول‌مان می‌رسم. امیدوارم هرچه زودتر این مسئله مهم نیز حل بشود.»


حمدی‌نژاد در واکنش به این موضوع که با وجود شکست دیروز تیم نفت امیدوار است که در رقابت‌های لیگ برتر جزو سه تیم نخست قرار بگیرد، تصریح کرد: «شک نکنید که ما با حمایت خوبی که کادر فنی تیم انجام می دهد و با اتحادی که بین بازیکنان تیم است در بازی‌های آینده بهتر عمل خواهیم کرد و نتیجه می‌گیریم. چند مهره خوب هم با تصمیم کادرفنی به تیم اضافه می‌شود که این موضوع به ما کمک خواهد کرد تا قدرت‌مان بیشتر شود.»


وی تاکید کرد: «امیدوارم دپارتمان داوری هم در انتخاب داورهای خود دقت بیشتری به‌ خرج دهد تا هیچ تیمی از لحاظ داوری متضرر نشود و ما هم بتوانیم برابر حریفان در یک رقابت کاملا عادلانه بایستیم و نتیجه موردنظرمان را بگیریم. بدون شک ما هم دوست نداریم داور برای تیم‌های حریف‌مان دچار اشتباه شود و به سود ما سوت بزند. ما خواهان یک قضاوت بدون اشتباه هستیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته