دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوگبا: نبرد مقابل لیورپول حساس‌تر از دربی شهر منچستر است

گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال اعلام کرد نبرد منچستریونایتد در مقابل لیورپول بسیار حساس‌تر از دیدار مقابل منچسر سیتی است.
کد خبر : 150470

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از وبسایت نود، در حالیکه هر دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در فرم خوبی قرار دارند باید در روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر بروند تا یکی از حساس‌ترین دربی‌های کشور انگلیس را برگزار کنند.


پل پوگبا که به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه است اعلام کرد این دیدار بسیار حساس‌تر از دربی شره منچستر خواهد بود. شیاطین سرخ که به نظر می‌رسد بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته اند ۱۶ دیدار پشت سر هم را بدون شکست پشت سر گذاشته اند که از این ۱۶ دیدار، ۱۱ دیدار را در لیگ برتر انگلیس انجام داده‌اند. یونایتد


در حال حاضر در مقام ششم لیگ برتر جزیره قرار دارد و ۵ امتیاز با تیم دوم این لیگ یعنی لیورپول اختلاف امتیاز دارد. با این تفاسیر پول پوگبا در خصوص اهمیت این دیدار در مصاحبه با BBC اعلام کرد:


نبرد منچستر یونایتد و لیورپول همیشه یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ است و در جریان دیدار همیشه جو خاصی در ورزشگاه حاکم است. همیشه برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم اما اگر این ۳ امتیاز مقابل لیورپول به دست بیاید بسیار دلچسب‌تر خواهد بود. با توجه به تاریخ دشمنی دو تیم، قطعا این دیدار از دربی شهر منچستر حساس‌تر است.


منچستر یونایتد در حالی مقابل لیورپول به میدان خواهد رفت که در میانه هفته با حساب ۲-۰ مقابل هال سیتی در مسابقات جام اتحادیه انگلیس به پیروزی رسیده است و از سوی مقابل لیورپول در همین چارچوب از مسابقات با حساب ۱-۰ مقابل ساوتهمپتون شکست خورده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته