دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصوریان: حسینی باید افتخار کند که جای مهدی رحمتی به میدان می رود/ از رفتن بختیار بی خبرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حسین حسینی باید افتخار کند که این شانس را دارد که به جای مهدی رحمتی به میدان برود.
کد خبر : 150456

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از مهر علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی امروز تیم فوتبال استقلال و نفت تهران گفت: باید به بازیکنان و هواداران تیم که یار دوازدهم ما بودند تبریک بگویم. وقتی از بازیکنان جوان استفاده می کنید نقش یار دوازدهم بیشتر می شود.


وی با بیان اینکه استقلال بازی سنگینی با نفت انجام داده است درباره حضور حسین حسینی به جای مهدی رحمتی درون دروازه تاکید کرد: حسینی باید افتخار کند که این شانس را پیدا کرده به جای مهدی رحمتی به میدان برود. در ۱۰ سال گذشته رحمتی یکی از بهترین ها بوده و حالا حسینی شانس دارد جانشین او شود.


سرمربی استقلال یادآور شد: برای قرارگرفتن درون دروازه هر کدام از این دو عملکرد بهتری داشته باشند می توانند از دروازه استقلال حراست کنند و شاید در بازیهای آینده شرایط تاکتیکی تیم به طوری باشد که مهدی رحمتی به جای حسینی از دروازه استقلال حراست کند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ۱۵ دقیقه آخر که فشار نفت بر روی دروازه استقلال برنامه ای داشتید یا خیر، گفت: ما می دانستیم که نفت بازی مستقیمی انجام می دهد و به همین دلیل ایمان مبعلی را با پرس منطقه ای از بازی خارج کردیم و از کناره ها به دروازه نفت حمله بردیم. با توجه به اینکه در جام حذفی برابر نفت از روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم به بازیکنان هشدار داده بودم که در خط دفاع بدون ایراد بازی کنند و توانستیم سرعت نفت را گرفته در مقابل این تیم به پیروزی برسیم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نفتی ها گفته اند در مواقع لزوم فدراسیون به پرسپولیس و استقلال کمک می کند گفت: خود ما هنوز متوجه نشده ایم که قرار است به کدام تیم کمک کنند. هر بار که چنین اتفاقی می افتد این موضوع ها مطرح می شود اما مطمئن هستم که برای فدراسیون فوتبال رنگ ها مهم نیست.


منصوریان در خصوص امید نورافکن بازیکن جوان این تیم نیز گفت: از عملکرد او راضی هستم. او توانست کمک زیادی به ما بکند و می تواند یکی از آینده های فوتبال ایران باشد زیرا در جایگیری هایش دقیق است و در تمرینات تلاش می کند نقاط ضعفش را برطرف کند.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که مشکل دفاع چپ چه زمانی حل خواهد شد گفت: ما در طول نیم فصل چندین بازیکن را در دفاع چپ تست کردیم و الان بدنبال این هستیم که بتوانیم با دو نفر چپ پایی که داریم به یک هماهنگی کامل رسیده تا از این بابت مشکلی نداشته باشیم.


وی در خصوص اینکه که بعضی از بازیکنان جوان شما امروز نمایشی بازی کردند گفت: با شما هم عقیده هستم شاید جوانی باعث چنین کاری می شود اما من به آنها تذکر خواهم داد که دیگر این کار را انجام نداده و نخواهند با این حرکات حریف را تحقیر کنند. باید از فردای تمرینات این نکات را به بازیکنانم گوشزد کنم.


وی در پایان و پاسخ به این سئوال که بختیار رحمانی بیانیه داده که می خواهد از استقلال جدا شود گفت: از رفتن او بی خبر هستم و چنین چیزی را نخوانده ام. اگر قرار است او از استقلال جدا شود باید مدیران باشگاه در این خصوص تصمیم گیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب