دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1395 - 14:21

وزیر کشور: سفرهای استانی دولت واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل را فعال کرد

وزیر کشور از قسمت‌های مختلف واحد تولیدی و صنعتی آلومرول بازدید و از نزدیک با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه این شرکت آشنا شد.
کد خبر : 150398

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پس از بازدید از بخش‌های مختلف، در نشست با مدیران این شرکت حاضر شد و در جریان تنگناها و چالش‌های این واحد تولیدی و صنعتی قرار گرفت.


رحمانی‌فضلی در این نشست گفت: در سفرهای امسال کاروان تدبیر و امید به استان‌های مختلف کشور، بیشتر واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل به حالت فعال درآمده است.


وزیر کشور ادامه داد: با فعال‌سازی بخش مسکن، شرکت آلومرول اراک فعال‌تر می‌شود و می‌توان ارزش افزوده و درآمدهای اقتصادی بیشتری برای این استان و کشور کسب کرد.


مدیرعامل شرکت آلومرول اراک نیز در این نشست گفت: این شرکت طرحی را در خیرآباد اراک در دست اجرا دارد که فاز اول آن بدون استفاده از هیچ‌گونه تسهیلات و از طریق سرمایه‌گذاری خود شرکت، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


محسن محمدی افزود: پیش‌ بینی شده فاز اول این طرح اردیبهشت‌ماه سال 96 به بهره‌برداری رسد و با افتتاح این طرح کمک بزرگی به جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش ارزش افزوده برای واحدهای تولیدکننده آلومینیوم ایجاد می‌شود.


وی بیان کرد: بهره‌برداری کامل از این طرح نیازمند اعتباری معادل 150 میلیون یورو است که تأمین آن حمایت‌های دولتی را طلب می‌کند و با راه‌اندازی این شرکت 2 هزار اشتغال جدید فراهم می‌شود.


وزیر کشور امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی، نشست مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران و کارآفرینان روستایی این استان حضور می یابد.


شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان اقتصادی و بخش خصوصی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از دیگر برنامه‌های وزیر کشور و جانشین رئیس‌جمهوری در شورای اجتماعی کشور در سفر به استان مرکزی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته