دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بعد از رد استعفا از سوی تاج؛ کی‌روش به ایران آمد

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته به ایران بازگشت.
کد خبر : 150023

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، اردوی تیم ملی حاشیه های زیادی به همراه داشت. اردوی تیم ملی در امارات مورد انتقاد برانکو سرمربی تیم پرسپولیس قرار گرفت و او عنوان کرده بود که اردوی تیم‌ملی بی فایده است و کی‌روش باید از بازیکنان دیگری در اردو استفاده کند. زمانی که بازی‌ دوستانه ایران در امارات لغو شده است بهتر است کی روش از بازیکنان دیگر استفاده کند.


همین انتقادها آتش اختلاف دو مربی خارجی فوتبال ایران را زیاد کرد و کی‌روش در اولین اقدام خود ملی پوشان پرسپولیس را مرخص کرد، اقدامی که با واکنش های زیادی همراه شد.


بعد از این اتفاق بلافاصله مهدی تاج به امارات رفت تا درگیری‌ها و حاشیه را در اردوی تیم ملی کاهش دهد. بعد از جلسه کی روش و تاج در امارات، مربی پرتغالی ایران تصمیم به استعفا کرد و این بار جدی تر از همیشه نامه استعفای خود هم به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. او حتی همراه ملی‌پوشان به ایران نیامد. البته که استعفای کی روش توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رد شد و آنها با کناره گیری کی روش مخالفت کردند.


شب گذشته کی‌روش به ایران برگشت و همچنین قرار است به زودی کی‌روش و تاج در جلسه‌ای شرکت کنند تا درخصوص مسائل مختلف صحبت کنند و راهکار رهایی از این مشکلات و حواشی را مورد بررسی قرار دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب