دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1395 - 08:57
در گفت‌و‌گو با آنا؛

معاون رئیس جمهوری: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با خردورزی از بی‌مهری‌ها عبور کردند

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به اهداف بزرگ نظام فکر می‌کرد، بنابراین از بی‌مهری‌هایی که به ایشان شد، با گذشت، خردورزی و با در نظر گرفتن یک مصلحت بسیار، بالاتر عبور کردند.
کد خبر : 149993

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره شخصیت مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: ایشان ویژگی های منحصر به‌فردی داشت و همین ویژگی های منحصر هم باعث شده بود که یک برجستگی خاصی در بین سیاستمداران پیدا کند.


وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی به اسلام، نظام، آرمان‌های حضرت امام وفادار بود و از مقام معظم رهبری پشتیبانی می کرد.


معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: مرحوم آیت‌الله هاشمی دغدغه کشور، مردم و اتحاد در کشور را داشت. وجود این ویژگی ها در یک سیاستمدار بسیار مهم است.


امیری گفت: فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ثلمه بسیار بزرگی است مگر اینکه خداوند متعال خودش کمک کند که این فقدان جبران بشود.


وی افزود: حقوق مردم برای مرحوم آیت الله هاشمی از اهمیت بالایی برخوردار بود و ما امیدواریم همه جریان ها، گروه های سیاسی و شخصیت های کشور از منویات آیت الله هاشمی رفسنجانی در راستای اعتلای کشور بهره گیرند و برای تحقق آن تلاش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته