دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

فرکی: پرسپولیس درحد تیم‌ ملی است ولی ناامید نیستیم/ بازیکنان سایپا نباید به حریفان فرصت دهند

سرمربی تیم سایپا گفت: باید مراقب خط میانی و حمله پرسپولیس باشیم تا دروازه‌مان باز نشود و از سویی باید تلاش کنیم که از خط دفاعی و دروازه‌بان آماده پرسپولیس عبور کنیم.
کد خبر : 149992

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار این هفته تیمش برابر پرسپولیس گفت: «جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که این بازی سخت‌ترین بازی این فصل ما می‌تواند باشد. پرسپولیس تیم پرمهره و یکدستی است و در نیم‌فصل اول ثابت کرد که بیش از اندازه قوی و قدرتمند است و از همان هفته اول هم در صدر جدول بود. این تیم در نیم‌فصل دوم قوی‌تر شده و با آمدن سروش رفیعی عملا یک وزنه قدرتمند دیگر هم به ترکیب خودش اضافه کرده است.»


وی ادامه داد: «همان‌طور که می‌دانید پرسپولیس هفت بازیکن ملی‌پوش دارد که این موضوع کار را خیلی برای ما دشوار کرده است. درحقیقت ما به‌نوعی با تیم ملی بازی داریم و برای آنکه بتوانیم برابر این تیم امتیاز بگیریم کاری به مراتب سخت داریم و به نوعی باید عملیات غیرممکنی را ممکن کنیم. باید مراقب خط میانی و حمله پرسپولیس باشیم تا دروازه‌مان باز نشود و از سویی باید تلاش کنیم که از خط دفاعی و دروازه‌بان آماده پرسپولیس عبور کنیم که این مهم، مسئولیت خطیری را روی دوش بازیکنان ما گذاشته است.»


سرمربی سایپا در خصوص تیم خودش نیز گفت: «ما تلاش کردیم تا نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم و نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شویم. در بازی با ماشین‌سازی شکل بهتری از تیم را دیدیم و توانستیم به سه گل برسیم، هر چند نباید غافگیر می‌شدیم. متاسفانه دو بار از حریف‌ عقب افتادیم و برای به تساوی کشیدن بازی به مشکل خوردیم. با این حال تلاش خوبی انجام شد و حتی شانس برنده شدن را هم داشتیم. باید در بازی‌های بعدی عملکرد خط دفاعی تیم‌مان به مراتب بهتر از قبل شود تا امتیاز از دست ندهیم.»


او درباره بازیکنان جذب شده تیمش نیز عنوان کرد: «ما محمدرضا خلعتبری و عزت‌الله پورقاز را به تیم اضافه کردیم و از این هفته قصد داریم از آنها استفاده کنیم. هم در خط دفاعی و هم در خط حمله نیاز به مهره‌هایی داشتیم که بتوانند به تیم کمک کنند و امیدوارم با آمدن این دو بازیکن از این هفته بهتر از قبل امتیاز بگیریم تا نیم‌فصل اول را جبران کنیم.»


فرکی درباره اینکه سایپا در نیم‌فصل دوم می‌تواند رتبه‌ای تک رقمی را به‌دست آورد و آیا جمع‌آوری امتیازات از دست‌رفته برای سایپا از این هفته برابر پرسپولیس شروع می‌شود، بیان داشت: «ما این فصل تغییرات زیادی داشتیم و برای همین بازیکنان به‌رغم تلاشی که کردند، نتوانستند به هماهنگی مطلوبی با یکدیگر برسند. در فاصله‌ای که رقابت‌های نیم‌فصل ایجاد کرد تلاش کردیم تا میزان هماهنگی بازیکنان تیم را با هم بیشتر کنیم و در این کار هم تا حدود زیادی موفق بودیم.»


او خاطرنشان کرد: «برابر پرسپولیس هم ناامید نیستیم و تلاش خواهیم کرد تا از نقطه ضعف این تیم استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. مهم این است که بازیکنان ما اشتباهی نداشته باشند و این فرصت را به حریف ندهند که امتیاز از دست بدهیم. به‌طور حتم می‌توانیم برابر پرسپولیس به نتیجه برسیم و از هفته اول نیم‌فصل دوم امتیازات با ارزشی بگیریم تا به مرور زمان به جمع تیم‌های تک رقمی جدول رده‌بندی برسیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته