دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 16:07

ده‌ها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در دو رشته ورزشی به رقابت پرداختند

با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی و انتخاب دانشجویان برتر در رشته های ورزشی یک دوره مسابقات دو میدانی و فوتسال بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد .
کد خبر : 14990

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در مسابقات فوتسال که در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور 17 تیم از دانشجویان پسر دانشکده های مختلف این دانشگاه و در طی سه هفته برگزار شده بود تیم دانشکده برق به مقام قهرمانی دست یافت و دانشکده پزشکی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد . در این مسابقات دانشجویانی از 5 دانشکده این دانشگاه شرکت داشتند .


همچنین در مسابقات دیگری که در این دانشگاه برگزار شد دانشجویان در رشته های مختلف دو میدانی به رقابت پرداختند که در پایان مقامهای برتر مشخص شدند .


در این مسابقات که با حضور 110 نفر از دانشجویان پسر برپا شده بود ، در دوی 100 متر ایمان فرجی ، پرش طول و پرش سه گام مهرداد لاری ، پرتاب نیزه مسعود نکویی ، دوی 1500 متر امیر حسین قرایی و در رشته پرتاب وزنه مجید نصرتی مقامهای قهرمانی را از آن خود کردند.


در پایان این مسابقات علاوه بر شناسایی دانشجویان مستعد برای ایجاد تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جهت شرکت در مسابقات کشوری و استانی به آنان جوایزی نیز اهدا شد.


سعید حسنی رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط در بین دانشجویان و استعداد یابی جهت تشکیل تیمهای ورزشی دانشگاه دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته