دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1395 - 14:20
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمود افشاردوست: هر تیمی امنیت برقرار نکند محکوم می‌شود/ پارسه تهران به درخواست بازیکنان به لیگ برگشت/ هنوز وضعیت تیم ملی مشخص نیست

دبیر فدراسیون والیبال گفت: در آیین نامه فدراسیون والیبال پرتاب اشیا از طرف هواداران تخلف محسوب می شود و رای کمیته انضباطی به تیم مهمان داده می شود.
کد خبر : 149899

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره بازگشت دوباره تیم پارسه به لیگ برتر گفت: «‌تیم پارسه مشکل پرداخت پول داشت و به همین دلیل برخی از بازیکنان و کادر فنی خواهان جدایی از این تیم بودند. جلسه ای برگزار شد و قرار بر این شد که تیم منحل شود اما بعد از آن دوباره جمعی از بازیکنان و کادر فنی خواهان این بودند که تیمشان همچنان در لیگ بماند و آنها به کار خودشان ادامه بدهند.»


وی افزود: «‌این بازیکنان اعلام کردند ما همچنان تمایل داریم در تیم باشیم و مدیرعامل هم به آنها وعده پرداخت مطالباتشان را داد و به همین دلیل این تیم دوباره در لیگ حضور دارد. البته در فدراسیون به این موضوع دقت می کنیم که تصمیمی که گرفته شد به همین عنوان تغییر نکند اما با توجه به اینکه بازیکنان تیم پارسه خودشان نظرشان این بود که بدون پرداخت مطالبات باز هم در تیم حضور داشته باشد و از آن طرف مدیرعامل این تیم هم وعده پرداخت مطالبات داد ما هم راضی شدیم این تیم دوباره به لیگ برتر برگردد.»


دبیر فدراسیون والیبال در مورد رفتن مربی تیم پارسه و چند بازیکن دیگر اظهار کرد: «‌آنها قراردادی امضا کردند و با توجه به اینکه مدیرعامل این تیم وعده داده بود بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان امروز پرداخت می شود بنابراین خود به خود حضور بازیکنان و مربی در تیمی دیگر منتفی می شود.»


افشاردوست در مورد اتفاقات بازی هاوش گنبد و شهرداری تبریز و اینکه این تیم به دلیل رای کمیته انضباطی از حضور در لیگ برتر صرف نظر کرده است، عنوان کرد: «طبق آیین نامه فدراسیون والیبال هر تیمی اگر امنیت را برقرار نکنند امتیاز بازی به تیم مهمان تعلق می گیرد. در مورد بازی هاوش و شهرداری تبریز هم همین اتفاق افتاد. متاسفانه برخی از تماشاگران با پرتاب اشیا بازی را مختل کردند و طبق آیین نامه هم امتیاز تیم میزبان گرفته می شود.»


وی در پاسخ به اینکه ناظر بازی از بازیکنان شهرداری تبریز خواسته بود به زمین برگردند،‌ گفت: «‌ناظر بازی چشم و گوش فدراسیون است و هر گزارشی که او بدهد ما مورد بررسی قرار می‌دهیم. رئیس فدراسیون خودش این بازی را دیده بود و متاسفانه اشیایی پرتاب شده به داخل زمین هم خطرناک بودند و حتی به گردن پاسور بازیکن تیم شهرداری تبریز هم اصابت کرده بود. وقتی ناظر بازی از بازیکنان درخواست می کند که به زمین بیایند و بازی را ادامه دهند در شرایطی است که جو مناسب باشند اما نه اینکه آن اشیا به گردن پاسور تیم شهرداری تبریز اصابت کرده باشد و ممکن بود بعد از بازگشت مجدد باز هم اشیا پرتاب شود و آن وقت ب9ه چشم بازیکنان اصابت کنند. در آیین نامه فدراسیون پرتاب اشیا از طرف هواداران تخلف است و رای به سود تیم مهمان داده می شود.»


افشاردوست در مورد شرایط تیم ملی و انتخاب سرمربی اظهار کرد: «‌فعلا خبری نیست و در حال مذاکره و بررسی با مربیان هستیم. کولاکوویچ از مربیانی است که تمایل زیادی برای حضور در ایران دارد به هر حال او مربی قابل قبولی است و حتی تیم لهستان که امروز بسیار تیم قدرتمندی است حاصل دست رنج این مربی است. ما با آنها در حال مذاکره هستیم و باید هر دو طرف شرایط یکدیگر را بپذیرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته