دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیام‌های جداگانه صورت گرفت

تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/ 8

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، استادان، کارکنان، دانشجویان، تشکل‌ها و مجامع دانشگاهی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفتند و با برگزاری مراسم یاد وی را گرامی داشتند.
کد خبر : 149870

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام‌های تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و گزارش برگزاری مراسم مختلف در شهرهای کشور به این شرح است:


سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی: خبر ارتحال ملکوتی عالم پارسا و انقلابی، مجاهد نستوه٬مرجع عظیم الشان، یار دیرین و صدیق امام راحل و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان الله تعالی علیه) موجب اندوه و تأثرو تالم فراوان گردید.


یقیناً میراث معرفتی و خدمات ارزشمند آن مجتهد عالی مقام و فرهیخته، به اسلام و انقلاب به خصوص مجاهدت‌های وی در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذاری دانشگاه آزاد اسلامی آثار ماندگاری در تاریخ نظام اسلامی بوده است که به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش‌های الهی و علم و معرفت، جاودانه خواهد ماند.


آن عالم فقید که از شاگردان مبرز مکتب فقهی، فلسفی، اخلاق و عرفان حضرت امام خمینی (ره) به شمار می‌رفت خود نیز منشاء تربیت چهره‌های انقلابی مؤمن و متدین بسیاری گردید.


این ضایعهٔ مؤلمه که در شب وفات حضرت فاطمه معصومه (س) رخ داد را به پیشگاه مقدس حضرت امام زمان (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب، علما و روحانیون، حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری، ملت بزرگ ایران، بیت مکرم آن مرحوم و جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نمائیم و از درگاه خداوند منان برای آن بزرگوار علو درجات و حشر با محمد وآل محمد صلی الله علیه و آله و سلم مسألت می‌نماییم.


پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به دکتر فاطمه هاشمی رئیس بنیاد بیماریهای خاص و مدیرگروه گروه آموزشی علوم سیاسی این دانشگاه تسلیت گفت: ارتحال ناگهانی و جانکاه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، پدر بزرگوار حضرتعالی و پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی را از طرف خود و همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.


بی شک سوابق درخشان و زندگی پربار آن فقید سعید در خدمت به اسلام و ایران عزیز بی بدیل بوده است. تاثر و تالم مردم خصوصا جوانان فهیم در رحلت جانکاه استوانه انقلاب، نشان حمایت از مشی اعتدالی و اصولی ایشان در راه انقلاب اسلامی است.


از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای شما و خانواده محترم، همسر و همسنگر روزهای سخت وی و مادر عزیز سرکار عالی سلامتی، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.


دکتر فرهان گل کارمنش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب: ارتحال عالم ربانی مجاهد نستوه و یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری، ستون انقلاب اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی تمامی ملت اسلامی را غرق در ماتم نمود.


این ضایعه بزرگ وجبران ناپذیر را به محضر ولیعصر(عج)و مقام معظم رهبری وبیت مکرم آن مردم شریف ایران و بخصوص جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات ، رحمت وغفران واسعه الهی را مسألت مینمایم.


محمدعلی علیزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه: ضایعه تاسف بار عروج ناگهانی ایت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین رهبر معظم انقلاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی باعث تالم و تاسف گردید.


اینجانب به محضر ملت شریف ایران،مقام معظم رهبری، بازماندگان آن مرحوم وخانواده بزرگ دانشگاه آزاداسلامی،بویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض کرده واز خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی وبرای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.


هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر: عروج ملکوتی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری، بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی را محضر مقام معظم رهبری، بیت مکرم آن، ملت شریف ایران، دانشگاهیان بخصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسالت می نماییم.
بدون شک نام، یاد و آوازه های آن مرد بزرگ، خدمات شایسته و ماندگارش، همیشه تاریخ بر تارک ایران و انقلاب اسلامی همچون نگینی خواهد درخشید.


دکتر مهدی بصیرت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس: ارتحال یار دیرین انقلاب اسلامی، همراه امام راحل(ره)، همسنگر مقام معظم رهبری و مجاهد نستوه، بنیان‌گذار مدبر دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را محضر ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و تمامی جامعه دانشگاهی، بویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بیت مکرم آن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده، هیئات موسس و امنای دانشگاه که در سوگ پدر معنوی خود نشسته اند تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می‌کنیم.


دکتر محمدحسین جعفری رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی استان یزد: درگذشت نابهنگام و جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی ؛ بزرگ مرد انقلاب ، موسس و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی را به پیشگاه مقام معظم رهبری ، به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، مردم شریف ایران و بیت مکرم وی تسلیت عرض مینماید.


یقینا"شجاعت، وثاقت و نجابت کم نظیرایشان در حافظه تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد.



محمود صمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن: ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری برای همه مردم ایران خبری دردناک و غم انگیز بود.
بی شک حضور این مجاهد راه انقلاب اسلامی در طول تاریخ این مرز و بوم حضوری درخشان و موثر بوده است. از مبارزات بر ضد نظام شاهنشاهی و اهتمام وی در پیروزی نهضت اسلامی تا نقش وی در تثبیت نظام نوپای جمهوری اسلامی، مبارزه با منافقین و توطئه های داخلی و خارجی و نیز حضور تعیین کننده در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدیریت وی در قوای مقننه و مجریه و مجمع تشخیص مصلحت نظام در طول سالیان متمادی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی و ابعاد فقهی، تاریخی و دهها ویژگی برجسته از این مجاهد نستوه، شخصیتی بی نظیر ساخته است.
ولایت مداری هاشمی رفسنجانی و تبعیت وی از مقام معظم رهبری تا پایان دوران حیات، درسی مهم برای همه ی مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی است. لازم می دانم این ضایعه ی بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، دانشگاهیان و مردم شریف ایران بویژه همشهریان و نیز بیت معزز هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال مغفرت الهی و علو درجات را برای وی خواستارم.


دکتر حمید دارابی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین: درگذشت مرد بزرگ انقلاب یار دیرین امام (ره) ومقام معظم رهبری؛ مجاهد نستوه آیت الله هاشمی رفسنجانی را به عموم دانشجویان وهمکاران گرامی تسلیت میگویم.


راه و شخصیت این بزرگوار عالم ربانی همواره در جای جای این انقلاب ادامه خواهد داشت. ملت ایران خصوصا جوانان ایران اسلامی بویژه راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی را از یاد نخواهد برد. از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم آرزومندم.


سیدحمیدرضا صادقیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان: رحلت ناگهانی یار دیرین انقلاب اسلامی و امام‌خمینی(ره) و یار و همراه مقام معظم رهبری، دلسوز نظام و خیرخواه ملت، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم.


بی شک آثار و خدمات ارزنده وی در دوران مبارزات انقلاب، سالهای دفاع مقدس و دوران سازندگی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و علمی برکسی پوشیده نیست.


آیت الله رفسنجانی یک چهره تاثیرگذار در روند پیروزی انقلاب و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در تحقق آرمان استقلال‌خواهی انقلاب به ویژه استقلال اقتصادی و خوداتکایی در تأمین نیازهای اساسی کشور نقش بی بدیل و بنیادی داشتند.


این جانب از طرف خود و همکارانم، فقدان این مجاهد نستوه که از برجستگان انقلابی و سیاسی جهان اسلام به شمار می‌آید را به ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن عالم ربانی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای خانواده معزا و دوستداران و وابستگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.


رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی پرند: ارتحال یار دیرین انقلاب اسلامی، همراه امام راحل(ره)، همسنگر مقام معظم رهبری و مجاهد نستوه، بنیان‌گذار مدبر دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را محضر ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و تمامی جامعه دانشگاهی، بویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بیت مکرم آن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هیات موسس و امنای دانشگاه که در سوگ پدر معنوی خود نشسته اند تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می نمائیم.


رئیس، اعضای هیأت رئیسه، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل: ضایعه ارتحال عالم فرزانه ، امیر کبیر زمان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی،همه مردم شریف ایران اسلامی، دلدادگان نظام اسلامى، به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را چنان غرق در ماتم کرد که گویی پدر ملت ایران فرزندانش را ترک کرده و به سفر ابدی رفته است.


آیت الله هاشمی رفسنجانی از مبارزان و یاران دیرین انقلاب بود. وی برای پیروزی انقلاب سختی های بسیار به جان خرید، زندان ها و شکنجه های مخوفی را تجربه کرد، او بارها تا مرز شهادت پیش رفت، اما تقدیر الهی بر این بود که هاشمی زنده بماند تا نهضت به پیش رود. او نمونه‌ ای کم نظیر از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود طوری که رهبر معظم انقلاب در تجلیل از شخصیت هاشمی بعد از پایان دوره دوم رئیس جمهوری فرمودند: «هیچکس برای من هاشمی رفسنجانی نمی‌شود». هاشمی دغدغه ساختن ایران اسلامی داشت و در این راه امیرکبیر را شخصیت ایده آل خود یافت.


راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی از یادگارهای گران سنگ وی است که امروز سایه سار وجودیش سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته است و در ایجاد جنبش نرم افزاری در ایران اسلامی پیشتاز است.


این ضایعه بزرگ و جبران ‌ناپذیر را به محضر ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که در سوگ پدر معنوی خود نشسته است، تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می نمائیم.


دکتر ایوب سرافراز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیله سوار: ارتحال جانسوز و عروج ملکوتی مجاهد خستگی ناپذیر، یاردیرین امام و رهبری ، بنیانگذار و رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و پدر معنوی خانواده بزرگ دانشگاه، آیت الله هاشمی رفسنجانی، مبارز نستوه انقلاب که عمرش را برای احیای اسلام و پایداری و تداوم انقلاب اسلامی سپری کرد را به محضر حضرت ولیعصر( عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، بیت مکرم و فرزندان داغدار وی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می کنم.



موسی رئیسی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر: ارتحال جانگداز و جانسوز عالم ربانی، مجاهد نستوه، یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری، بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بی شک ملت شریف ایران اسلامی بویژه جامعه دانشگاهی را غرق در حزن و اندوه ساخت.


این ضایعه بزرگ و جبران ‌ناپذیر را به محضر ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جناب دکتر میرزاده و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که در سوگ پدر معنوی خود نشسته است، تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می نمائیم.


مصطفی کریمی دارانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن: خبر ناگوار ارتحال عالم مجاهد و مبارز نستوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب تألم ملت ایران و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شد.


سوابق درخشان ایشان در به ثمر نشستن انقلاب و مبارزات ایشان علیه رژیم شاهنشاهی، وفادار ی به امام و مقام معظم رهبری بر همگان مشهود و روشن است ونام و خدمات وی در طول تاریخ ماندگار خواهد ماند.


این جانب به نمایندگی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن درگذشت این فقید سعید را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده مکرم وی و به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام‌های تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و گزارش برگزاری مراسم مختلف در شهرهای کشور به این شرح است:


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل: با عرض تسلیت ارتحال جانگداز و ملکوتی عالم ربانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس عالیقدر هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند به این منظور مراسم بزرگداشتی چهارشنبه ۲۲ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در ستاد نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.


از استادان و کارمندان، دانشجویان عزیز و عموم مردم شریف و شهیدپرور برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید. از درگاه احدیت برای آن فقید سعید علو درجات، بخشش و غفران الهی آرزو می‌کینم. امید است که خداوند مهربان وی را با انبیا و اولیا و شهدای انقلاب اسلامی محشور کند.


دکتر یحیی نصرتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی پس از عمری تلاش و مجاهدت بی‌وقفه در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب به ملکوت اعلی پیوست این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، و بیت معزز وی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی به همراه هیأت امنا و روسای واحدهای استان اردبیل در مراسم نماز و تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) دردانشگاه تهران شرکت کرد.


آیت‌الله هاشمی، عالم مجاهد و سیاستمدار برجسته جهان معاصر بود


همزمان با تشییع پیکر پاک و مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی، مراسم ترحیم این اندیشمند گرانقدر یار دیرین امام (ره) و رهبری، با حضور، بیت شریف آیت‌الله آیت الهی امام جمعه فقید لارستان، حجت الاسلام دکتر سید علی اصغر موسوی لاری، حجت الاسلام دکتر مختار موسوی امام جمعه لارستان، حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه موقت شهر لار، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و دیگر مسئولان، روحانیون و طلاب حوزه علیمه شهر لار، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، نظامیان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرلار برگزار شده بود، با قرائت فاتحه، سخنرانی درباره رشادت‌ها و مجاهدت‌های ‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره)، رهبری و انقلاب صورت پذیرفت و با مداحی، مداح اهل بیت اشکان عسکری یاد و خاطره این اندیشمند گرانقدر گرامی داشته شد.


رئیس واحد لارستان با تسلیت ارتحال مجاهد نستوه، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: «هاشمی، عالم مجاهد و سیاستمدار برجسته جهان معاصربودکه عمر با برکت خویش را در راه اسلام و انقلاب سپری کرد.»


دکتر مهدی مهدیزاده ادامه داد: «این اندیشمند معاصر همواره در اجرای فرامین امام (ره) و پیشوای خود با اقتدار و سربلندی ایستادگی کرد و در سنگرهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور داشت و یارویاور مقام معظم رهبری بود.»


رئیس واحد لارستان با برشمردن خدمات ارزشمند این مجاهد نستوه، تصریح کرد: «امروز جامعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی که ثمره تفکر این مرد بزرگ است، تا ابد فقدان این دانشمند فرزانه را در سینه خواهد داشت و هر چه زمان سپری شود ما بیشتر ابعاد شخصیت علمی و سیاسی این متفکر جهان اسلام را خواهیم شناخت.»
هاشمی رفسنجانی در روز یکشنبه ۱۹ دی به علت عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران چشم از جهان فرو بست.


این مراسم از سوی ستاد ارتحال هاشمی رفسنجانی و به همت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شده بود.


واحد اهواز در سوگ یار دیرین حضرت امام (ره) و رهبری: در پی ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام (ره) و رهبری و بنیانگذار و رئیس هیات موسس و هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز همانند کلیه اقشار جامعه سیاهپوش و عزادار شد.
دکتر شهرام لک دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به همراه برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور در حسینیه بقیه الله جنب حوزه علمیه اهواز در مراسم عزاداری و سوگواری رحلت هاشمی رفسنجانی (ره) که به دعوت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد، شرکت کردند.


هیات رئیسه واحد اهواز، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد اهواز نیز در اقدام‌های جداگانه خود جوش خود با نصب بنر، پلاکارد و با سیاهپوش کردن دانشگاه در ماتم و سوگ مبارز نستوه و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی نشستند.


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز: خبر رحلت مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همه ملت ما را عزادار کرده است.


آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله افرادی بودند که قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زحمات زیادی را متحمل شدند. عالمی که دانشجویان را ولی نعمت خود می‌دانست و دانشگاه را آینده کشور. زندگی پر فراز و نشیب و زحمات بی‌شمار ایشان درتاریخ برای همیشه ثبت خواهد شد.


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به عنوان بخشی از پیکره جنبش دانشجویی، رحلت وی را به مقام معظم رهبری، دانشگاه آزاد اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان طلب آمرزش مسئلت داریم.


دکتر احمدرضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدسراوان: خبر ارتحال جانسوز و نابهنگام اسطوره بی‌بدیل تاریخ ایران اسلامی، سردار بی‌نظیر سازندگی و مرد راهگشای روزهای سخت انقلاب و یار صدیق امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و مجاهد نستوه انقلاب اسلامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای مردم ایران و بویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ناباورانه و امت اسلامی را در غم و اندوهی عمیق فرو برد.


اگرچه که هاشمی رفسنجانی دیگر در قید حیات نیستند اما به تعبیری وی هنوز زنده‌اند چرا که تفکر وی و اندیشه وی و اثارش برای همیشه ماندگار خواهد ماند. این جانب به نمایندگی از اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان عروج ملکوتی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب اسلامی و امام راحل، همراه همیشگی رهبر انقلاب، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان و ارادتمندان وی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب