دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

سرپرست ماشین‌سازی: نمی توانیم آندو را به زور نگه داریم/ نظر نهایی را سرمربی تیم می‌دهد

سرپرست ماشین‌سازی گفت: امیدوارم آندرانیک تیموریان پیش از رفتن به استقلال بازی‌های خوبی برای ما انجام دهد.
کد خبر : 149848

علی‌اکبر خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره انتقال آندرانیک تیموریان از ماشین‌سازی به استقلال گفت: «با توجه به اینکه این هافبک ملی‌پوش تمایل خود را برای دریافت رضایت‌نامه اعلام کرده، احتمال جدایی این بازیکن زیاد است. باشگاه مخالفتی با این انتقال ندارد اما فرهاد کاظمی سرمربی تیم اعلام کرده که به آندو نیاز دارد. برای همین هم باشگاه اختیار تام به سرمربی تیم داده که در صورت تمایل خودش این هافبک ارزنده را حفظ کند.»


وی افزود: «فعلا نمی‌توانیم نظر نهایی را درباره تیموریان بدهیم و باید صبر کنیم تا ببینیم چه توافقی در باشگاه صورت می‌گیرد. در حال حاضر آندو در تبریز حضور دارد و در کنار دیگر بازیکنان تیم می‌تواند تمرین کند البته اگر پزشک تیم این اجازه را بدهد. آنچه قطعی است نیاز ما به آندو تیموریان است و دوست داریم که او در نیم‌فصل دوم هم برای ما بازی کند. هرچند نمی توان هیچ بازیکنی را به زور نگه داشت.»


سرپرست تراکتورسازی درباره اولین دیدار ماشین‌سازی در نیم‌فصل دوم برابر فولادخوزستان و همچنین تساوی با سایپا در هفته آخر دور رفت اظهارداشت: «شوک خوبی به تیم ما وارد شده و دیدید که برابر سایپا تیم 3 گل زد و نشان داد که آمادگی خوبی دارد. اگر چه به خاطر عدم هماهنگی خط دفاعی نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم اما به طور کلی تیم برتر زمین بودیم و در بازی‌های بعدی می‌توانیم برتری‌مان را اثبات کنیم. امیدوارم در دیدار با فولاد خوزستان شاهد نمایش خوبی از سوی بازیکنان تیم باشیم و با ارائه یک بازی هدفمند بتوانیم به 3 امتیاز حساس این بازی برسانیم و بازیگشت خوبی به لیگ برتر داشته باشیم.»


او درباره اینکه تیموریان برابر فولادخوزستان بازی خواهد کرد یا نه، گفت: «با توجه به اینکه زمان نقل‌وانتقالات تا اواسط بهمن است، سرمربی تیم در صورت آماده بودنش می‌تواند از او استفاده کند. امیدوارم که او اگر به استقلال هم می‌رود در آخرین بازی‌های خودش بتواند نمایش قابل قبولی در ماشین‌سازی داشته باشد.»


خاکزاد درباره بازیکنانی که از ماشین‌سازی جدا شدند و آنهایی که قرار است به این تیم اضافه شوند، بیان داشت: «میرمهدی قریشی، محمد نصرتی، مهران قربان‌پور و مهرداد بایرامی از جمع ما رفته‌اند و سرمربی تیم قصد دارد مهره‌های موردنظرش را جایگزین آنها کند. سعید قائدی‌فر را از سپاهان به خدمت گرفتیم و احتمالا یک بازیکن خوب آسیایی را هم جذب می‌کنیم. برای تقویت تیم فرهاد کاظمی تصمیم‌های خوبی دارد و در ادامه ماشین‌سازی با قدرت بیشتری به مصاف حریفان خود می‌رود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته