دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1395 - 16:11
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز تشکیل نمی‌شود

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به بهبود کیفیت هوا به دلیل ناپایداری وضعیت هوای تهران گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز تشکیل نمی‌شود. 
کد خبر : 149697

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، امروز دوشنبه 20دی ماه سومین روز متوالی آلودگی هوای تهران است به طوری که شاخص کیفیت هوای امروز تهران روی عدد 158 قرار گرفت که شرایط برای همه گروه‌های جامعه ناسالم و در وضعیت قرمز اعلام شد.


شاخص کیفیت هوای منطقه 21 تهران (تهرانسر) امروز روی عدد 261 قرار گرفته که نشان‌دهنده شرایط بسیار ناسالم است.


محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران در مورد تشکیل جلسه کمیته اضطرار و تصمیم گیری برای فردا گفت: با توجه به اینکه عصر امروز شاهد ناپایداری جزئی در وضعیت هوای تهران خواهیم بود پیش بینی می‌شود کیفیت هوا بهبود یابد بر همین اساس جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز تشکیل نمی‌شود.


همچنین اگر شاخص عددی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بین 50 تا 100 باشند شرایط کیفیت هوا سالم است و شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس نیز به میانگین عددی 100 تا 150 تعلق می‌گیرد اما اگر اعداد از 150 تا 200 قرار گیرند به این شرایط کیفیت هوا وضعیت قرمز یا شرایط اضطرار گفته می‌شود و کیفیت هوا در این میانگین برای همه افراد ناسالم خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته