دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 09:47
در بازدید از مرکز نیکشهر

عضو اهل سنت مجلس خبرگان: عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش جوانان چشمگیر است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف فراهم کردن امکانات تحصیلات عالی و پیشرفت سطح فرهنگ جامعه به‌ویژه در مناطق محروم کشور شکل گرفت.
کد خبر : 14969

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نذیراحمد سلامی، از دانشگاه به عنوان محل انسان‌سازی و پرورش جوانان با استعداد یاد کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا توانسته‌ است موفق و چشمگیر عمل کند، ما این تعالی را در شهرستان نیکشهر با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی شاهدیم.


این مسئول از دانشجویان به عنوان سرمایه‌های اصلی دانشگاه یاد کرد و گفت: تمام تلاش مسئولان دانشگاه باید در راستای خدمت‌رسانی مناسب و شایسته به دانشجویان باشد.


وی خاطرنشان کرد: استادان نقش بسیار ارزشمندی در تعلیم و تربیت دانشجویان دارند. معلمی شغل پیامبران است و فرصت بزرگی برای معلمان و استادن است که این فرصت را مغتنم شمرند و به بهترین شکل ممکن استعداد جوانان را شناسایی و شکوفا کرده و آنان را برای ورود به جامعه آماده نمایند.


نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از مرکز نیکشهر از فعالیت‌های مختلف انجام شده در این واحد دانشگاهی به ویژه در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی قدردانی و تقدیر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته