رقابت فعالان حوزه تبلیغات در جشنواره تبلیغات خلاق دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر هاشم آقازاده مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس با اعلام این خبر، افزود: «تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شدهاند، بنابراین یکی از اصلیترین موضوعاتی که میتواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد بررسی شود مبحث تبلیغات است.»
به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، «شرکتکنندگان در دو سطح حرفهای و آماتوری میتوانند آثار خود را در قالب دستهبندیهای تبلیغات چاپی (مکتوب)، رادیویی، تلویزیونی، محیطی و دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.»
همچنین شرکت در این جشنواره هیچ گونه هزینه ندارد و تمام کانونهای تبلیغاتی، شرکتها و سازمانها و فعالان این حوزه میتوانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.
صاحبان آگهی میتوانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.
انتهای پیام/