دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیام‌های جداگانه صورت گرفت

تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/ 3

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، استادان، کارکنان، دانشجویان، تشکل‌ها و مجامع دانشگاهی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفتند.
کد خبر : 149602

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام‌های تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به این شرح است:


دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان: بدین وسیله مراتب افسوس و تأثر عمیق خود و مجموعه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان را از رحلت جانکاه یار و یاور دیرین انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و بنیانگذار و رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی اعلام
می دارم.


رجای واثق دارم که نیت خدایی، اخلاص در خدمت به نظام، رهبری و نگاه مردمی آن عزیز سفر کرده اسوه خادمین میهن همیشه سرافراز بوده و خواهد بود.


هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان: ضایعه درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیات امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری و بیت مکرم وی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.


روحش شاد و یادش گرامی باد.


دکتر سید حسین بدیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود: درگذشت مرد بزرگ انقلاب، یار دیرین امام و رهبری و مجاهد نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به عموم دانشجویان و همکاران گرامی تسلیت می‌گویم.


راه و شخصیت و منش این عزیز بزرگوار و عالم ربانی همواره در جای جای این انقلاب ادامه خواهد داشت. از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای روح آن مرحوم آرزومندم.
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود: با اندوه و افسوس بسیار، اطلاع یافتیم که یار صدّیق امام و پشتیبان واقعی انقلاب، سیاستمداری فرزانه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار حضرت دوست شتافته‌ است.


بدون تردید خدمات ارزنده و ماندگار آن مجاهد نستوه در پیشبرد مبارزات تاریخی ملت بزرگ ایران و نیز کوشش خستگی‌ناپذیر در تاسیس و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌شک ثبت و ضبط و تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی که از افتخارات بزرگی است بر کارنامه پربار آن فقیه مبارز خواهد افزود.


این ضایعه متاثرکننده را خدمت مقام معظم رهبری، بیت معظم و معزز آن مرحوم و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند برای روح آن مرحوم علو درجات را خواستاریم.


دکتر کیان پهلوان افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر: عروج ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی را با حزن و اندوه فراوان خدمت مقام معظم رهبری، همه هموطنان شریف و جامعه دانشگاهی خصوصا دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.


تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس: اسطوره استقامت و چهره درخشان ایران اسلامی یار باوفای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مرد بزرگ و خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رضوان‌الله علیه به رحمت ایزدی پیوست.


او نمونه‌ای ارزشمند و اندیشمندی انقلابی و آزادی‌خواه برای حفظ و استقلال نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد. این مصیبت بزرگ را به ملت بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب و همسر و فرزندان تسلیت عرض می‌کنیم و ضمن طلب آمرزش آرزوی سلامتی و صبر جزیل را برای دوستداران خواهانیم.


دکتر مهدی اخباری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد کاشان: درگذشت مرد بزرگ انقلاب، یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به عموم دانشجویان و همکاران گرامی تسلیت می‌گویم.


راه و شخصیت این بزرگوار و عالم ربانی همواره در جای جای این انقلاب ادامه خواهد داشت. ملت ایران خصوصا جوانان ایران اسلامی هیچ‌گاه خدمات آن بزرگ مرد تاریخ ایران به‌ویژه تاسیس دانشگاه ازاد اسلامی را از یاد نخواهند برد. از در‌گاه خداوند متعال علو درجات را برای روح آن مرحوم آرزومندم.


دکتر عبد الحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و سرپرست واحد کازرون: ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عالم بزرگ و عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین امام و رهبری معظم انقلاب که عمر با برکت خود را در مجاهدت برای اعتلای اسلام و انقلاب سپری کرد، باعث تاسف و تاثر اینجانب و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در استان استان فارس شد.


این ضایعه عظیم را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده داغدار دانشگاه آزاد اسلامی که یادگار وی و یکی از ثمرات عمر پربرکت‌شان است، تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم.


دکتر عباس ملک حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر: بیگمان ملت ایران و جهان اسلام عالمی روشن‌بین، سیاستمداری دوراندیش، مجاهدی زجر کشیده و مدیری توانمند را از دست داد و در فقدان او به سوگ نشست. ایشان سال‌های عمرش را خالصانه در راه اهداف انقلاب اسلامی، چون شمع، در طبق ایثار سپری کرد. اینجانب به عنوان خدمت‌گزار جامعه دانشگاه این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، بیت معزز آن یار سفر کرده، ریاست محترم جمهوری، ملت بزرگ ایران علی‌الخصوص دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم


ابوالفضل جعفرقلیخانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان: درگذشت عالم ربانی و مبارز نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که عمر پر برکت خود را وقف اسلام و مسلمین کرد؛ نیکو زیست و زیبا به دیدار حضرت معبود شتافت- و از بزرگی او همین بس که مؤسس دانشگاهی شد که از برکت آن امروز میلیون‌ها نفر دارای تحصیلات عالی هستند و بیش از یک و نیم میلیون نفر در حال تحصیلات عالی - را خدمت همکاران محترم و دانشجویان عزیز و همه هم میهنان گرامی تسلیت عرض می‌کنم. بی‌تردید یاد و خاطره او همیشه در قلب‌های ما زنده خواهد بود.



دکتر قهرمان جوادی‌زاده رئیس دانشگاه آزاداسلامی بندرلنگه: ارتحال جانگداز و عروج ملکوتی مجاهد خستگی‌ناپذیر یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبارز نستوه انقلاب که عمرش را برای عظمت اسلام و انقلاب سپری کرد را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، بیت مکرم و داغدار وی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد و یادش همواره گرامی.


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز چرداول: ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را به خدمت ملت ایران به‌ویژه جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم و با دلی غمگین و چشمانی اشکبار به سوگ می‌نشینیم


بهرام عابدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات: ارتحال یار دیرین انقلاب اسلامی، همراه حضرت امام راحل (ره)، همسنگر مقام معظم رهبری و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر حضرت ولیصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی، بویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بیت مکرم وی و مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می‌نمایم.
کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات: رحلت جانگداز مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی بالاخص دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض نموده غفران و رحمت الهی برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان مسألت داریم.
هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال: ارتحال یار دیرین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، که سال‌های عمر گرانبار خود را در مسئولیت‌های خطیر. صرف تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نمود، ثلمه‌ای جبران ناپذیر و فقدانی عظیم است.


دانشگاهیان واحد تهران شمال این عروج ملکوتی را به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، بیت مکرم وی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایند.


دکتر ابراهیم صباغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش: ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه، یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبری، ستون انقلاب و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همه جامعه خصوصا جامعه دانشگاهی و بویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را غرق در ماتم کرد.


این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن حضرت، مردم شریف ایران، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که در سوگ پدر معنوی خود نشسته است، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می‌نمائیم.


دکتر سورنا نسیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز: مصیبت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ایران اسلامی را غرق در ماتم و اندوه نمود.


وی عالمی محقق، مجاهدی نستوه، سیاستمداری آگاه و صبور و یاریگری مطمئن و خستگی ناپذیر برای امام (ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی بود.


این مصیبت بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده محترم هاشمی و عموم مردم شریف ایران اسلامی خصوصا خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان رحمت و مغفرت و علو درجات آن مرحوم را مسئلت می‌نمایم.


روابط عمومی واحد بیضا: ارتحال یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری بنیانگذار و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (قدس الله نفسه الزکیه) بر دانشگاهیان تسلیت و تعزیت باد.


رئیس، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد: سردار سازندگى، امیر کبیر ثانى، مؤسس دانشگاه آزاد اسلامى و... دار فانى را وداع گفت و جامعه علمى را نیز به سوگ خود نشاند. این روحانى مجاهد و با اخلاص، عمر پر برکت خود را وقف خدمت به اسلام و ایران نمود که شرح آن هرگز به مجال و مقال نگنجد.


اگر قلمى در دست داریم و کلامى آموخته‌ایم مرهون تدبیر و آینده نگرى دیروز اوست که با تأسیس بزرگ‌ترین دانشگاه حضورى جهان زمینه ى تحصیل میلیون‌ها جوان مملکت را فراهم ساخت.


دکتر مسعود کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر: خبر ارتحال جانکاه یار همیشگی امام و رفیق با وفای مقام معظم رهبری، مجاهد فی سبیل‌الله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجی از غم و اندوه را در قلب کلیه دوستدان و ارادتمندان آن بزرگوار بویژه دانشگاهیان افکند و مردم عالم پرور و ولایت مدار را داغدار ساخت.


هوش سرشار، کاردانی، سیاستمداری، وفاداری، عشق به امام (ره) و رهبری، مردم دوستی، واقع‌بینی، جسارت، قاطعیت، علاقه به علم و.. از خصوصیات آن مرد بزرگ بود که بعد از عمری تلاش و مجاهدت، در ایام رحلت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه)، رخ از نقاب خاکی برکشید و روح مطهرش به جوار قرب الهی در ملکوت اعلی شتافت.


عروج ملکوتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار و رئیس هیات مؤسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی را به محضر مقدس حضرت حجت (عج) و نائب بزرگوارش مقام عظمای ولایت و رهبری، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و به‌ویژه جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند سبحان مسألت داریم او را با اولیاء صالحش محشور نماید.


اکبر جعفری شاعرلر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان: رحلت مجاهد نستوه و شاگرد صدیق حضرت امام راحل (ره) و یاور رهبری، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب تاثر و تالم و غم و اندوه فراوان گردید.


رجاء واثق دارم روح آن بزرگمرد انقلابی در جوار محبوب خویش امام امت و شهدای نهضت انقلاب اسلامی در آرامش خواهد بود.


اینجانب رحلت آن مجتهد عالم ربانی و مجتهد آگاه را به حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له فداه) و رهبر فرزانه و آگاه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تمامی ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.


دکتر بهنام عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان: هاشمی که بخشی از تاریخ انقلاب بود و یار باوفای امام و رهبری٬ بدون شک درگذشتش ضایعه‌ای بس سنگین است.


بدینوسیله رحلت آن عزیز والامقام را خدمت مقام معظم رهبری٬ رئیس‌جمهور محترم٬ مردم قدر‌شناس کشور عزیزمان ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای وی غفران الهی آرزومندیم.




دکتر حمداله جایروند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان: ارتحال جانگداز و عروج ملکوتی مجاهد خستگی ناپذیر، یاردیرین امام و رهبری، بنیانگذارو رئیس هیات موسس دانشگاه آراد اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مبارز نستوه انقلاب که عمرش را برای عظمت اسلام و انقلاب سپری کرد را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، بیت مکرم و داغدار ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم. روحش شاد و یادش گرامی.


دکتر حسین اعرافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد: در سوگ بزرگ مردی نشسته‌ایم که افتخار اسلام و ایران بود. ایران پرچمدار شجاع اعتدال و عقلانیت را از دست داد.


هاشمی عزیز در دوران طولانی مبارزه در کنار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی برای سربلندی اسلام و ایران فروگذاری نکرد.


آیت‌الله هاشمی امیرکبیر دوران ماست. خدمات شایان وی بر ایران و جهان تاثیر به‌سزایی داشت. این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال غفران بی‌انتهایی را برای معظم‌له و همجواری با ائمه اطهار (ع) و شهدای انقلاب اسلامی مسئلت داریم.



دکتر علیرضا حیدریی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان: مصیبت ارتحال مجاهد نستوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرینه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی، که عمر پربرکت خود را در مسیر ارزشمند شکل‌گیری انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های خطیر در دوران پر فراز و نشیب این انقلاب صرف کرد و باعث ثبت خاطراتی بسیار ارزشمند در تاریخ معاصرشد، ملت شریف ایران اسلامی را عزادار و متأثر کرد.


این مصیب عظمی را محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم وی، علما و روحانیت بزرگوار و هموطنان عزیز و همچنین جامعه محترم دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با شهیدان و امام شهدا محشور نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد.


دکتر رضا حیدری نوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه: ارتحال جانگذار مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجبات غم و اندوه ملت شریف ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی را فراهم آورده است.


بی‌شک سوابق درخشان و انقلابی آن بزرگمرد وفادار به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در کتاب خاطرات مردم سرافراز و شهیدپرور جاودانه خواهد ماند.


سیاستمدار خردمند، صبور و اعتدال‌گرایی که خیرخواهانه به تحکیم ارکان مقدس نظام اسلامی پرداخت و به عنوان یار وفادار امام راحل (ره) و رهبری معظم (مدظلّه) به سربلندی این ملک و ملت می‌اندیشید.


ضایعه تاثر انگیز شخصیت ممتاز و تاریخ‌ساز آن بزرگمرد را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معظم آن عزیز سفرکرده، دولتمردان و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.


دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوکان: خبر درگذشت جانسوز عالم مجاهد و مجاهد نستوه، یار دیرین و همراه صدیق حضرت امام (ره)، رفیق شفیق، همدل و همراه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مردم شریف ایران اسلامی را به سوگ نشاند.


وی علاوه بر نقش آفرینی و تلاش مؤثر در مسیر شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی، در بالندگی، توسعه و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، منشا خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.


اینجانب به نوبه خود این ضایعه دردناک و تأسف‌بار را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه خدمت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی جناب اقای دکتر میرزاده و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح بزرگ آن مرحوم طلب آمرزش و غفران و برای بیت مکرم وی صبر مسئلت می‌نمایم.


دکتر شهرام لک دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان: خبر درگذشت عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر، حضرت آیت‌الله هاشمى رفسنجانى رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب موجب تاسف جامعه بزرگ ایران اسلامی گشت.


فقدان وی که از خدمتگزاران مردم بودند، خلأیی عظیم برای مردم و ملت‌های مظلوم جهان خواهد بود.


اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان این ضایعه بزرگ و مصیبت عظیم جبران ناپذیر را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و بیت معزز و معظم ایشان، جامعه بزرگ روحانیت، مردم شریف ایران و به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که در سوگ پدر معنوی خود نشسته است، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته