دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1394 - 09:14
در نشستی با استادان و کارکنان واحد لامرد

جمال‌زاده: دانشگاه آزاد باید وابستگی خود به شهریه دانشجویان را کم کند

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ دانشگاه آزاد باید وابستگی خود به شهریه دانشجویی را کم کند و به دنبال درآمدزایی در مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان باشد.
کد خبر : 14955

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام دکتر عبدالرضا جمال‌زاده در نشستی با استادان و کارکنان دانشگاه آزاد لامرد اظهار کرد: استادان و کارکنان دانشگاه آزاد برای خدمت در این دانشگاه باید شکرگزار خداوند باشند چرا که خدمت در حوزه علم از مهم‌ترین خدمات است.


وی افزود: مبدأ تمام توسعه و پیشرفت در منطقه از دانشگاه بوده و دانشگاه آزاد با همین هدف تاسیس شده است.


جمال‌زاده با یادآوری مشکلات دانشگاه آزاد در زمان تاسیس خود تصریح کرد: تدریس ۷۰ هزار نفر از اساتید در دانشگاه، یک میلیون و ۸۰۰ دانشجو و بیش از ۵ میلیون فارغ التحصیل از خروجی دانشگاه آزاد است که اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود این نیروهای جوان از کشور خارج می‌شدند.


جمال‌زاده خطاب به کارکنان و استادان دانشگاه آزاد لامرد گفت: باید سطح کیفی دانشگاه را افزایش دهید تا با دانشگاه‌های بزرگ دنیا رقابت کنید و به دنبال حفظ دانشگاه از جهات مختلف باشید.


وی وفاق و همدلی در بین کارکنان را رمز موفقیت این مجموعه دانست و افزود: پیشرفت و توسعه علمی در دانشگاه بیانگر همدلی و هم زبانی مسئولان و کارکنان در راستای پیشبرد اهداف جامعه و کشور است که بر هیچ کس پوشیده و غیر قابل کتمان نیست.


جمال زاده تاکید کرد: آشنایی دانشجویان با مباحث علمی، تربیت نیروی متخصص، برنامه ریزی برای دانشجویان خوابگاهی و ایجاد برنامه فکری و تفریحی برای آنان، تعامل بین استاد و دانشجو و ارائه مطالب به روز از جمله مواردی است که باید در دانشگا‌ها لحاظ شود.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجو در دانشگاه باید با علم، ایمان، سلامتی و بصیرت تربیت شود تا بتواند مسایل سیاسی و حوادث جامعه را بررسی و کالبدشکافی کند و این محقق نمی‌شود مگر با ترویج دین از سوی استادان دانشگاه.


در این مراسم عمکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در حوزه‌های مختلف برای روسای دانشگاه‌های آزاد استان فارس عنوان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته