دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 17:32
در جلسه تجمیع ساختمان های واحدهای علوم پزشکی تهران

ابطحی: اکنون وظیفه اصلی ارتقای کیفیت و اعتباربخشی به حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، وظیفه اصلی و کنونی حوزه علوم پزشکی را ارتقاء کیفیت و اعتباربخشی در سطوح مختلف بویژه حوزه درمانی دانست.
کد خبر : 14929

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید علی ابطحی در جلسه تجمیع ساختمان های واحدهای علوم پزشکی تهران که به میزبانی واحد علوم دارویی برگزار شد، علاوه بر بیان ظرفیت ها و توانمندی های موجود در حوزه علوم پزشکی، تاریخچه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی که به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و با حمایت امام خمینی (ره) در آن زمان صورت گرفته بود را یادآور شد.


وی با یادآوری نقش به سزای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی گفت: سهم قابل توجه دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء سلامت از طریق آموزش نیروی انسانی در رده های مختلف، منجر به ارائه خدمات بیمارستانی، دندانپزشکی و دارویی در سطح کشور شده است.








رییس واحد پزشکی تهران در خصوص تجمیع واحدهای حوزه علوم پزشکی گفت: استقرار واحدهای حوزه علوم پزشکی همگرایی و همکاری بین 3 واحد را فراهم کرده و سرمایه ای برای دانشگاه آزاد اسلامی و نسل آینده خواهد بود

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از مدیران قبلی حوزه علوم پزشکی، وظیفه اصلی و کنونی این حوزه را ارتقاء کیفیت و اعتباربخشی در سطوح مختلف ذکر کرد و با توجه به حمایت ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت پیش آمده برای دانشگاه آزاد اسلامی را مغتنم شمرد و همدلی و همراهی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی را در انجام وظایف از سرمایه های ارزشمند این دانشگاه برشمرد.


​در ابتدای این جلسه دکتر سیدمهدی رضایت رییس واحد علوم دارویی با تشکر از حضور معاون علوم پزشکی، روسای واحدهای پزشکی و دندانپزشکی و معاونان واحدها در واحد علوم دارویی، گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی، نیروی انسانی، فعالیت های غیرشهریه ای و فعالیت های انجام شده در دفتر اقتصاد دانش بنیان و پیشرفت های قابل توجه کمی و کیفی آموزشی، پژوهشی واحد علوم دارویی ارائه کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.



در ادامه این جلسه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص طرح تجمیع ساختمان های 3 واحد حوزه علوم پزشکی از سوی مسئولان واحدها و مهندس مسعود شهسواری معاون عمران علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم جهت پیگیری و ادامه کار اتخاذ شد.


دکتر سیدمحمود طباطبایی رییس واحد پزشکی تهران نیز در سخنان خود در خصوص تجمیع واحدهای حوزه علوم پزشکی گفت: استقرار واحدهای حوزه علوم پزشکی همگرایی و همکاری بین 3 واحد را فراهم کرده و سرمایه ای برای دانشگاه آزاد اسلامی و نسل آینده خواهد بود.


دکتر افشین حراجی رییس واحد دندانپزشکی، معاونان اداری- مالی واحدهای علوم پزشکی، مدیران و مسئولان واحد علوم دارویی نیز در اتاق شورای این واحد به منظور تصمیم گیری در خصوص تجمیع واحدهای علوم پزشکی تهران حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته