دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 17:37

واحد کرمانشاه، میزبان سومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت کیفیت گیاهان زینتی در حلقه تولید

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از 11 تا 13 اردیبهشت (اول تا 5 می 2015) میزبان سومین سمپوزیوم بین المللی کیفیت گیاهان زینتی در حلقه تولید آنها خواهد بود.
کد خبر : 14928

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: از 11 تا 13 اردیبهشت (اول تا 5 می 2015) سومین سمپوزیوم بین المللی کیفیت گیاهان زینتی در حلقه تولید آنها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار می شود.


دکتر محمدمهدی جوکار افزود: با توجه به محورهای سمپوزیوم که در پوستر و به نشانی وب سایت www.qmsco2015.com آمده است، دانشمندان شرکت کننده در این سمپوزیوم دارای تخصص های مختلفی در علوم زیستی همچون بیوتکنولوژی، اصلاح، بیولوژی و فیزیولوژی هستند.


وی خاطرنشان کرد: این سمپوزیوم با همکاری انجمن بین المللی علوم باغبانی (معتبرترین و گسترده ترین انجمن رشته کشاورزی)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شیراز، وزارت جهاد کشاورزی، انجمن های علمی و موسسات پژوهشی معتبر برگزار خواهد شد.


این سمپوزیوم هر 4 سال یکبار برگزار می شود و نیز مجموعه مقالات ارائه شده در سمپوزیوم پس از مراحل داوری در مجموعه مقالات Acta Horticulturae در کشور بلژیک چاپ و توسط پایگاه Scopus و پایگاه CAB نمایه می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته