دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا؛

ابراهیم قاسم پور: انتقاد برانکو در این حد نبود که کی‌روش جنجال به پا کرد/ هر مربی دیگری هم باشد فدراسیون استعفایش را قبول نمی‌کند/ ایراد از فدراسیون است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش مربی بسیار حرفه‌ای است اما برخوردها و رفتارهای مناسب ندارد. به نظرم انتقاد برانکو در این حد نبود که کی‌روش نامه استعفا بنویسد.
کد خبر : 149249

ابراهیم قاسم پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی‌ آنا، درباره استعفای کی‌روش از تیم ملی فوتبال گفت: «متاسفانه حواشی و درگیری دو مربی خارجی فوتبال ایران را دچار چالش کرده و اگر موضوع را دقیق واکاوی کنیم می بینیم که هر دو مربی به نوعی حق دارند. به نظرم ایراد از مسئولان فدراسیون فوتبال است که نتوانستند به درستی بین این دو مربی تعامل ایجاد کنند.»


وی ادامه داد: «تیم ملی قرار بود در امارات یک بازی دوستانه داشته باشد اما این بازی لغو شد و با توجه به هزینه‌های انجام شده تیم ناقص به امارات رفت. از طرفی برخی بازیکنان از طرف کی روش برای اولین بار انتخاب شده بودند و بازیکنان اصلی و لژیونرها در ترکیب حضور نداشتند همین موضوع باعث شد که برانکو اردوی تیم ملی را مورد نقد قرار دهد.»


این کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه عنوان کرد: «7 بازیکن برانکو در اردوی تیم ملی حضور داشتند و با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات است و تیم ها به دنبال جذب بازیکن جدید هستند و بنابراین باید نقاط ضعف خود را در تعطیلات نیم فصل برطرف کنند به همین دلیل است که برانکو این انتقاد را به اردوی تیم ملی داشته است.»


قاسم پور عنوان کرد: «به هر حال این اختلافات و درگیری ها تنها به ضرر تیم ملی می شود. کی روش مربی بسیار حرفه ای است اما برخوردها و رفتارهای مناسب ندارد. به نظرم این انتقاد برانکو در این حد نبود که کی روش اینگونه واکنش نشان دهد و استعفای کتبی خود را بنویسد او می توانست با مسئولان فدراسیون صحبت کند و این موضوع حل و فصل شود نه اینکه با نامه استعفا وضعیت تیم ملی را دچار بحران کند. به هر حال تیم ملی وضعیت خوبی قرار دارد و نباید با حواشی آن را به قهقرا ببریم. شاید کی‌روش هم دنبال بهانه است و یک پیشنهاد بهتری دارد که با یک انتقاد این جنجال را به پا کرده است.»


وی با انتقاد از مدیریت فدراسیون فوتبال گفت: «کی روش 5 سال است که با تیم ملی همراه است و به همه شرایط آگاه است. او در این مدت دانش خوبی داشته و پول خوبی هم از فدراسیون گرفته است. فدراسیون فوتبال هم به او زمان خوبی داد که به فوتبال ایران را متحول کند اما متاسفانه عدم مدیریت صحیح باعث شد که او بیشتر از حدش اختیار داشته باشد به این صورت که با هر انتقادی واکنش نشان می‌دهد. او مربی تیم ملی است و تنها مسائل فنی تیمش را باید پیگیری کند نه اینکه با هر انتقادی یک واکنش غیرمنطقی انجام دهد. ما نمی گویم حق با برانکو است بلکه من در همان ابتدای صحبتم هم گفتم هر دو مربی حق دارند اما یک انتقاد نباید فوتبال را به این حواشی بکشاند و باید فدراسیون با این موضوع برخورد کند.»


وی در پایان در مورد قبول این استعفا از سوی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: «شک نکنید این استعفا از سوی فدراسیون فوتبال تایید نمی شود. اگر هر مربی دیگری هم بود آنها استعفا را در این شرایط قبول نمی‌کردند. به هر حال تیم ملی در موقعیت حساسی قرار دارد و نباید منافع ملی را فدای اختلاف شخصی کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب