دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1395 - 12:38
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز:

استان البرز با کمبود 8 هزار کلاس درس مواجه است

معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: این استان دارای شرایط خاصی است؛ چرا که اکنون با کمبود 8 هزار کلاس درس مواجه هستیم و 550 مدرسه نیز نیاز به تخریب و بازسازی دارد.
کد خبر : 149188

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، یدالله آهنگر عنوان کرد: اکنون هشت پروژه خیّرساز در این استان در حال احداث است که تا پایان سال تحویل سیستم تعلیم و تربیت داده خواهد شد که در تمامی پروژه‌ها از کالاهای ایرانی استفاده می‌شود.


وی تصریح کرد: 10 شاخص در خصوص برنامه‌های ابلاغی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ترسیم شده است که کاهش وابستگی به منابع دولتی، تاکید بر گفتمان سازی، طراحی الگوی مناسب با توجه به اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد دانش بنیان، اصلاح الگوی مصرف و توجه به ایمن سازی مدارس از جمله آنها است.


آهنگر گفت: برگزاری جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز و تکریم از آنها، 19 میلیارد تومان دستاورد داشته که از این مبلغ 97 درصد برای رفع تنگناهای آموزشی تحقق پیدا کرد.


وی با اشاره به رتبه برتر البرز در مشارکت‌های مردمی در خصوص مدرسه سازی افزود: نیازهای آموزشی در استان بسیار زیاد بوده که امکانات موجود در مقابل آن بسیار ناچیز است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته