دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1395 - 17:29

تذکرهای امروز نمایندگان به رئیس‌جمهوری و وزیران

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به وزرا و رئیس جمهوری را قرائت کرد.
کد خبر : 149069

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:


علی محمد شاعری نماینده به شهر به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم پرداخت خسارت وارده به مرکبات کاران و کیوی کاران شمال در اثر سرمایه آذرماه سال جاری، همچنین به وزرای صنعت، نیرو، جهاد کشاورزی، کشور و بهداشت: آلودگی شدید دریای خزر در آب‌های زیرزمینی و شرب شمال کشور به علت رهاسازی و تخلیه فاضلاب‌های آلوده، پسماندهای خانگی و بیمارستانی.


اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول به وزیر اقتصاد: طولانی شدن امضای قرارداد استفاده از فاینانس بانک توسعه اسلامی برای احداث شبکه‌های فرعی و اصلی سد زرین گل علی آباد کتول.


همایون هاشمی نماینده میاندوآب به وزیر جهاد کشاورزی : علت عدم اجرای شبکه آبیاری پایین دست سد ساروق


فاطمه ذوالقدر و مصطفی ذوالقدر نمایندگان تهران و میناب به وزیر ورزش: تسریع در تکمیل پروژه ورزشگاه ده هزار نفری میناب.


محمد دامادی نماینده ساری به وزیر راه : علت عدم توجه به جاده ساری به تاکام.


محسن بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر علوم:توضیح علت پذیرش افراد غیربومی در آزمون غیرپزشکی کردستان.


نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس‌جمهوری : صدور دستور تکمیل سد نازلو و باراندوز برای تامین آب شرب ارومیه.


نادر قاضی پور ، جلال محمودزاده، علیرضا محجوب و فرهنگی نمایندگان ارومیه ،‌مهاباد، تهران و تبریز به رئیس‌جمهوری :‌لزوم جلوگیری از ریختن فاضلاب پساب شهرک های صنعتی به دریاچه ارومیه


شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر ورزش: لزوم اعزام هیئتی به شهرستان سیرجان برای بررسی علت تعطیل شدن اکثر پروژه های ورزشی


جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس‌جمهوری: توضیح علت عدم رعایت عدالت در اجرای قانون بودجه.


علی کاظمی ، هدایت الله خادمی و خدیجه ربیعی نمایندگان رشت، اردل و فارسان ، ایذه و باغ ملک و بروجن به وزیر ارتباطات:‌توضیح علت عدم پوشش آنتن دهی خطوط تلفن همراه و پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت در چهارمحال بختیاری و خوزستان.


علی اکبر کریمی نماینده اراک به وزرای نیرو و نفت: لزوم تامین کامل سوخت نیروگاه حرارتی شاهزند و اراک و آلودگی هوای شهرستان های اراک.


احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر راه: توضیح علت عدم اجرای طرح بهزسازی تقاطع روستای جمال احمد و دهنواز، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی:‌توضیح علت عدم حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان هرمزگانی در فروش محصول.


شکور پورحسین نماینده پارس‌آباد به وزیر علوم:‌تسریع در ساماندهی اسکان عشایر در محدوده شرکت کشت و صنعت مقان با انتقال سند زمین از دانشگاه تبریز به دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به مصوبه هیأت دولت، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس‌جمهوری: دستور پرداخت خسارت ناشی از وقوع سیل کشاورزان درشهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار.


حمید بنایی نماینده گناباد به وزیر کشور: توضیح علت عدم اجرای قانون تقسیمات کشوری در خصوص ارتقای دو روستا.


شهرام کوسه غراوی و رامین نورقلی پور نمایندگان مینودشت ، کردکوی و ترکمن و بندر گز به وزیر امور خارجه : پیگیری آزادی زندانیان محبوس در ترکمنستان.


حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر اقتصاد:‌توضیح علت برداشت غیرقانونی یارانه افراد توسط بانک های ملی ، ملت و صادرات تحت عنوان وصول مطالبات در این حوزه انتخابیه.


پروانه مافی نماینده تهران به رئیس‌جمهوری : علت عدم تعیین تکلیف اجرای سند امنیت زنان و کودکان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی.


نادر قاضی پور ، علیرضا محجوب و اکبر رنجبرزاده به وزیر امور خارجه :‌تسریع در اعلام موضع منطقی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات نخست وزیر انگلیس.


نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزرای آموزش و پرورش و اقتصاد و رئیس‌جمهوری: تسریع در پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و کارمندان و معلمین آذربایجان غربی، همچنین به وزیر اقتصاد: تسریع در ساماندهی و حل مشکل کامیون های ترانزیت در مرز بازرگان.


عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار به وزیر نیرو : تسریع در اتصال خط 400 کیلووات برق از کرمان وهرمزگان به جنوب سیستان با توجه به طرح های توسعه سواحل مکران.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته