دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشتریان خارجی رفیعی مشخص شدند/ سروش در راه شرق آسیا

دو باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی و السیلیه قطر خواهان به خدمت گرفتن سروش رفیعی شدند.
کد خبر : 148972

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، السیلیه قطر و اولسان هیوندای کره جنوبی تیم‌هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتن بازیکن ملی‌پوش فوتبال کشورمان شده‌اند که در این بین روز گذشته دعوت نامه باشگاه قطری رسانه‌ای شد.


السیلیه همان تیمی است که دو فصل پیش ادینیوی آماده را از چنگ تراکتور درآورد و حال به فکر جذب دیگر بازیکن اوج گرفته این تیم است، السیلیه هم اکنون در رده هشتم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.


در مورد مشتری کره‌ای رفیعی نیز باید گفت اولسان هیوندای سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2012 این رقابت‌ها را در افتخارات خود دارد و در فصل گذشته کی لیگ کره به مقام چهارم رسید اما با این حال نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.


این دو پیشنهاد درحالی مطرح شده است که سروش رفیعی با ملاقات چند روز پیش خود با عابر بانک پرسپولیس شایعات را در مورد پیوستن به تیم سرخ‌پوش پایتخت افزایش داد اما با مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمد، گفته می‌شود مذاکراتش با پرسپولیسی‌ها به بن بست خورده است.


ستاره فوتبال ایران طی روزهای آینده مذاکرات خود را با نمایندگان قطر و کره جنوبی انجام خواهد داد و شواهد حاکی است که اگر رفیعی با این دو تیم آسیایی به توافق نرسد، در تراکتورسازی ماندگار خواهد شد


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته