دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 15:54

نخستین دوره مسابقات استانی رباتیک دانش‌آموزی در واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود

رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما قائم‌شهر از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی رباتیک دانش‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خبر داد.
کد خبر : 14896

حسین قاسمی در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: نخستین دوره مسابقات استانی رباتیک دانش آموزی با همکاری مجتمع فنی و مهندسی آروین و پژوهشکده محیط زیست و انرژی وارش، ۱۰ اردیبهشت سال جاری در مجتمع آموزشی پسرانه سما قائم شهر برگزار می‌شود.


رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما قائم شهر با بیان اینکه تاکنون 60 تیم در این مسابقات ثبت نام و شرکت کرده اند و این آمار رو به افزایش است، عنوان کرد: این مسابقات در بخش دانش آموزی و در رشته‌های جنگجوی سبک، جنگجوی نیمه سنگین، مسیریاب، حمل مصدوم و فرمانبر دستی با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.


وی بالا بردن سطح علمی و پژوهشی مدارس و مراکز آموزشی، تشویق و ترغیب افراد به تلفیق دانش نظری و کاربردی در راستای شکوفایی خلاقیت‌های آنان، ایجاد زمینه مشارکت دانش آموزان مستعد در انجام پژوهش‌های منطقه‌ای و ملی را از اهداف این مسابقه بیان کرد.


قاسمی اظهار کرد: سما واحد قائم شهر در چند دوره میزبانی جشنواره کشوری پژوهش‌ها و اختراعات دانش آموزان سما را بر عهده داشت که با استقبال فراوانی همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته