دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 15:15
رقابت‌های جهانی پینگ پنگ چین

پیروزی عالمیان و نوروزی در اولین گام

نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی 2015 چین، صبح امروز رقابت خود را آغاز کردند.
کد خبر : 14888

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، افشین نوروزی نماینده کشورمان در گروه 21 رقابت ها مقابل یاروسلاو ژمودنکو اوکراینی به میدان رفت که این بازی را با نتیجه 4 بر یک به سود خود پایان داد. افشین نوروزی تنها در گیم سوم نتیجه را به حریف واگذار کرد و در سایر گیم ها پیروز شد.


نیما عالمیان هم که در گروه 20 مسابقات مردان قرار دارد، در نخستین دیدار مقابل لی گرانت آمریکایی به میدان رفت و در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه 4 بر 3 از سد این حریف آمریکایی گذشت.


ندا شهسواری نماینده کشورمان که در گروه 28 مسابقات انفرادی قرار دارد مقابل ایندرا گاندگما از مغولستان به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر در نخستین دیدار پیروز شد. شهسواری با نتایج 11 بر 7 و 11 بر 9 و 11 بر 5 و 11 بر 7 در چهار ست پیاپی مقابل حریف مغولی پیروز شد.


مریم صامت در گروه 11 رقابت های بانوان به دلیل حاضر نشدن حریف نیجریه ای با نتیجه 4 بر صفر برنده اعلام شد


محجوبه عمرانی در مسابقات انفرادی بانوان از در گروه 7 این رقابت ها به میدان رفت و با نتیجه 4 بر یک مغلوب سارا هانفائو از کامرون شد. عمرانی تنها در ست چهارم موفق شد با نتیجه 11 بر 9 حریف کامرونی را شکست دهد.


پوریا عمرانی نماینده کشورمان که در گروه 44 رقابت های انفرادی قرار دارد، مقابل چن وانگ از ماکائو به میدان رفت که با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد. پوریا عمرانی با نتایج ۱۱بر۵ و۱۱بر۲ و۱۱بر۵ و 11 بر 9 پیروز شد.


صبح امروز در بخش دوبل بانوان دو پیروزی برای نمایندگان کشورمان رقم خورد. تیم دوبل نداشهسواری و مجوبه عمرانی با نتیجه سه بر صفر تیم پاکستان متشکل از بیلال و خورشید را شکست دادند و به دور بعد رسیدند.


تیم مشترک ایران با ترکیب مریم صامت و مگان فیلیپس ولزی به طور همزمان مقابل انصاری از پاکستان و رابینا مرجان از نپال به میدان رفتند که این بازی هم با برتری 3 بر صفر برای تیم مشترک ایران همراه بود.


در دور بعدی مسابقات دوبل بانوان، تیم ندا شهسواری و محجوبه عمرانی با تیم دوبل ترکیه دیدار می کند و تیم مشترک مریم صامت و مگان فیلیپس به مصاف تیم مشترک آرژانتین و شیلی می رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته