دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 15:16
شاکری در جلسه غیر علنی شورا:

تخریب طبقه هفتم علاءالدین پیگیری شود

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخریب طبقه هفتم علاءالدین پیگیری شود، گفت: نباید این گمان تقویت شود که می‌توان مقابل مبارزان با تخلف، ایستادگی کرد.
کد خبر : 14886

به گزارش گروه اجتماعی آنا، مجتبی شاکری در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: نکته اولی که می‌خواهم به آن اشاره کنم بحث اصلاح سبک زندگی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده اما گویا مرکز مطالعات شهرداری کسانی را که اعتقادی به این امر ندارند برای این منظور گمارده است.


وی ادامه داد: من از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری و نیز از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند.


شاکری در ادامه افزود: تذکر بعدی من در باب تخریب طبقه هفتم ساختمان علاء‌الدین که مصوبه شورا و کمیسیون ماده ۱۰۰ را داشته است و از شهرداری و قوه قضاییه می‌خواهم این موضوع را به جد پیگیری کنند.


شاکری تصریح کرد: مردم از اینکه شورا پرچم مبارزه با تخلف را برافراشته خوشحال شدند اما نباید گذاشت که این خوشحالی از بین برود.


وی افزود: نباید این ذهنیت تقویت شود که می‌توان در برابر مبارزان با تخلف، ایستادگی کرد. همچنانکه گفته می‌شود مالک علاءالدین حکمی خلاف حکم شهرداری گرفته است.


شاکری همچنین به استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: من از شورا می‌خواهم که نظرات خود را در این باب به مجلس اعلام کند. عزیزان توجه داشته باشید استانی شدن انتخابات به این معناست که مردم تهران باید نام ۳۸ نفر را در برگه انتخاباتی بنویسند در حالی که تا امروز‌‌ همان ۳۰ نفر را هم به طور کامل نمی‌نوشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته