دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روز ساده توپچی‌ها و شاگردان مورینیو

منچستریونایتد و آرسنال در مرحله سوم جام حذفی انگلستان به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر : 148845

به گزارش گروه ورزشی آنا، منچستریونایتد و آرسنال در بازی‌های دورسوم جام حذفی انگلیس کار چندان دشواری پیش‌رو ندارند چون مقابل تیم‌های نه‌چندان قدرتمندی به نام ردینگ و پرستون نورث‌اند قرار می‌گیرند.


آرسنال و جدال با پرستون


توپچی‌ها در هفته‌های اخیر بازیکنان زیادی را به علت مصدومیت از دست داده اند. اوزیل که در دیدار آخر این تیم برابر بورنموث غایب بود، شرایط بازی کردن را پیدا کرده اما احتمالا ونگر از او استفاده نمی‌کند. همچنین کوکولین، کوشیلنی، گیبس و بیرین، احتمالا دیگر غایبان آرسنال برای رویارویی با پرستون خواهند بود.


اما در خط هافبک، ونگر قادر به استفاده از کازورلا و الننی نیست و در خط حمله نیز دنی ولبک علیرغم بازگشت به تمرینات، هنوز شرایط بازی کردن پیدا نکرده است و تئو والکات نیز شرایطی مشابه دارد. همچنین الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی توپچی‌ها نیز احتمالا دیگر غایب ترکیب این تیم است و ونگر بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده خواهد کرد.


در پرستون نیز کالوم وودس و جان ولش به علت مصدومیت و جرمی بکفورد به علت محرومیت غایب خواهند بود. پریستون در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی گرفته و تنها 4 دیدار از 19 بازی قبلی خود را مغلوب شده است. از سال 1999 که آرسنال با گلهای نوانکو کانو و استفان ملز، ریستون را مغلوب کرد، این دو تیم تا به حال دیداری با یکدیگر نداشته اند.


روزهای خوش یونایتدی‌ها


ریدینگ در حالی با هدایت یاپ استام، مدافع مستحکم و هلندی سابق من‌یونایتد به مصاف منچستر خواهد رفت که هر 4 بازی قبلی دو تیم در همه رقابت ها با برتری من‌یونایتد به پایان رسیده است و این تیم در 7 دیدار قبلی خود در این رقابت ها شکستی را پذیرا نشده است.


شاگردان مورینیو با کسب 6 پیروزی متوالی و 11 بازی بدون شکست، از روزهای بد ابتدای فصل فاصله گرفته‌اند و حالا در بین مدعیان لیگ جزیره قرار دارند. بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب اصلی به علت مصدویت، وین رونی، کاپیتان منچستر در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد داشت اما اریک بیلی به علت شرکت در بازی‌های جام ملت‌های آفریقا غایب خواهد بود.


احتمالا کریک در این دیدار نیمکت نشین است و فلینی به ترکیب بازخواهد گشت. همچنین درون دروازه نیز مورینیو دخیا را نیمکت نشین کرده و از سرخیو رومرو استفاده خواهد کرد. استفان کویین و دنیس راکلز غایبان ریدینگ هستند اما این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و 8 دیدار از 10 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب