دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1395 - 14:09
شاکری در گفت‌وگو با آنا:

سازه‌های 5 پل فلزی تهران جمع‌آوری می‌شود

رئیس کمیته عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه علاوه بر پل گیشا باید 4 پل فلزی دیگر در تهران جمع‌آوری شود، گفت: اولویت در شهر تهران ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح است.
کد خبر : 148720

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به جمع‌آوری سازه‌های پل گیشا اظهار کرد: عمر پل‌های فلزی تهران به پایان رسیده است. این پل‌ها حدود 30 تا 40 سال پیش ساخته شده‌اند و کارایی ترافیکی خود را از دست داده‌اند.


وی با بیان اینکه علاوه بر پل گیشا، باید سازه‌های 4 پل فلزی دیگر پایتخت به مرور زمان جمع‌آوری شود، عنوان کرد: در تهران 5 پل فلزی که پل حافظ و پل جمهوری از جمله آنهاست، عمر مفید‌شان به پایان رسیده و براساس طرح جامع حمل‌ونقل باید زیرگذرها جایگزین این پل‌ها شوند.


رئیس کمیته عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: زیرگذرها باید نقشی را که در کارگر و آل‌احمد ایفا می‌کنند، در گیشا هم ایفا کنند و این زیرگذر باید تا اشرفی اصفهانی ادامه داشته باشد، در واقع تمام تقاطع‌ها باید دارای زیرگذر شوند.


شاکری با بیان اینکه توصیه ما این بود که جمع‌آوری پل گیشا از سال آینده آغاز شود، عنوان کرد: البته معاونت عمران کار جمع‌آوری پل گیشا را کمی سریع‌تر آغاز کرد و ما به دنبال این هستیم تا در تهران تقاطع‌های غیرهمسطح به بهره‌برداری برسند.


وی با بیان اینکه برای جمع‌آوری پل حافظ هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است، تصریح کرد: بحث جمع‌آوری این پل‌ها قبل از شورای چهارم آغاز شده بود، اما هنوز به تصمیم‌گیری کلی برای جمع‌آوری این پل نرسیده‌ایم. اگرچه برخی معتقدند پل حافظ هم نقش ترافیکی خود را به خوبی ایفا نمی‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته