دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک مسئول ستاد کل نیروهای مسلح: برجام درکنار توان نظامی، مایه تثبیت امنیت ملی شد

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برجام در کنار تقویت توان نظامی کشور، موجب تثبیت امنیت ملی شد.
کد خبر : 148709

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه پنجشنبه شب در کانون فرهنگی هنری شهید حسین محمدیانی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: نمی توان برجام یا حوزه نظامی را به تنهایی و جدا از یکدیگر در تثبیت امنیت کشور موثر دانست و باید هر دو عنصر را در کنار هم قرار داد.


وی ادامه داد: مقوله تامین امنیت کشور شامل عوامل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی است و این عناصر درهم تنیده را نمی توان از یکدیگر جدا دانست.


رستگارپناه عنوان کرد: طرح موضوعاتی از جمله کاهش قدرت نظامی موجب افزایش امنیت در کشور نمی شود.


رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در خلیج فارس از حدود و مرزهای کشور حراست می شود و اگر کشوری در این محدوده تجاوزی انجام دهد با آن برخورد می شود.


وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از جریان مقاومت است.


رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا فضای مجازی تبدیل به سنگری برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی شود.


سردار رستگارپناه افزود: نباید به دشمن اجازه داد فضای مجازی را به جبهه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تبدیل کند زیرا دشمن از طریق فضای مجازی درصدد تغییر اندیشه و اعتقادات جوانان نسبت به انقلاب و اسلام است.


وی شهید مطهری را حاصل و ثمره تفکر انقلاب اسلامی دانست و گفت: اشاعه اندیشه های این شهید بزرگ انقلاب اسلامی را از گزند آفت های مختلف فکری حفظ می کند.


وی ادامه داد: جوانان ارزشی و انقلابی باید اندیشه های شهید مطهری را بشناسند و از این تفکر برای پاسخگویی به شبهات دشمن در مورد انقلاب اسلامی بهره ببرند.


وی یادآور شد: در دوران قبل از انقلاب دسترسی به کتاب های شهید مطهری بسیار سخت بود، اما امروز که کتابهای این شهید عزیز در دسترس قرار دارد باید از فرصت استفاده کرد و زمینه را برای آشنایی نسل های آینده با اندیشه این شهید عزیز فراهم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته