دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 14:16
در نخستین جلسه شورای راهبردی اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش بنیان در سال 94 تصویب شد؛

نحوه واگذاری زمین در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

در نخستین جلسه شورای راهبردی اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94، نحوه واگذاری زمین به پارک های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و سرمایه گذاری بر روی اراضی دانشگاه با اکثریت آرا به تصویب اعضا رسید.
کد خبر : 14862

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نخستین جلسه شورای راهبردی اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز گذشته برگزار شد.


در این جلسه مهندس محسن هاشمی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه مشارکت در پروژه ساختمان سازی با شرکت انبوه سازی بانک پاسارگارد و همچنین موضوع چگونگی طراحی فرم های قراردادی واگذاری زمین در پارک های علم وفناوری، خدمات فنی و صنفی و دستور العمل پرداخت شارژ در پارک های مزبور و همچنین ثبت نهایی و انتشار آگهی روزنامه رسمی شرکت توسعه آزاد پاسارگارد( هلدینگ دانشگاه) پرداخت و اعضا نیز نقطه نظرات خود را در این رابطه مطرح کردند.


همچنین دکتر سید رضا زیتون نژاد، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان در رابطه با مصوبات این جلسه گفت: نخستین مصوبه در مورد نحوه واگذاری زمین در پارک های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بود که در این جلسه مقرر شد که این زمین‌ها با ضوابط مشخصی به واحدهای فناور و یا شرکت های دانش بنیان واگذار شود.


ایجاد ارزش افزوده با سرمایه گذاری در زمین های دانشگاه آزاد


وی در خصوص مراحل واگذاری زمین به پارک‌های علم و فناوری، گفت: مراحل واگذاری از سوی معاونت عمران دانشگاه انجام خواهد شد که معاونت پژوهشی واحدها پیشنهاد و تقاضاهای خود را به شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری استان ارسال خواهند کرد و پس از اینکه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری استان‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی این تقاضا را تصویب کرد، معاونت عمرانی آن استان یا واحد، اراضی را در اختیار پارک های علم و فناوری قرار خواهد داد.


زیتون نژاد همچنین در توضیح دومین مصوبه این شورا که سرمایه گذاری بر روی زمین های دانشگاه آزاد اسلامی بود، گفت: دانشگاه تصمیم دارد در زمین های متعلق به خود با انجام سرمایه گذاری در طرح‌های تجاری اداری و مسکونی، ارزش افزوده ایجاد کند.


امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با بانک پاسارگاد


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با بانک پاسارگاد خبر داد و افرود: این نخستین مشاکت دانشگاه آزاد اسلامی و بانک پاسارگاد است که براساس آن بر روی ساخت طرحی با زیربنای 28 هزار مترمربع با هم مشارکت می کنند و این طرح برای هر دو طرف سود آور خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته