دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1395 - 12:53
عباس نیک‌زاد در گفت‌وگو با آنا

رشد علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی قابل توجه است/ اختیار دادن رئیس این دانشگاه به روسای واحدها شایسته قدردانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس نیک‌زاد، نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به مشکلات دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و کار دانشگاه آزاد اسلامی را در این شرایط سخت، خوب ارزیابی کرد.
کد خبر : 148369

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: «امروزه دانشگاه‌ها با مشکلاتی از قبیل کاهش دانشجو و افزایش پرداخت حقوق و دستمزد و ... مواجه هستند و دانشگاه آزاد اسلامی هم از این قضیه بری نیست.»


نیک‌زاد گفت: «با همه شرایط سختی که وجود دارد اما کار دانشگاه آزاد اسلامی خوب بوده است. فکر دانشگاه‌ها باید افزایش رشد و پیشرفت علمی باشد.»


او افزود: «آمار مقالات و رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واقعا قابل توجه است و وقتی این رشد در سطح کشوری و جهانی ارزیابی می‌شود باید به آن توجه شود.»


نیک‌زاد درباره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دکتر میرزاده بسیار منطقی هستند و نسبت به نگاه به انقلاب، رهبری و معیارها، اصول و ارزش‌ها؛ رفتار و منشی متواضعانه دارند. رفتار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اختیاردهی به رؤسای واحدها و احترام به مجموعه دست‌اندرکاران شایسته قدردانی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته