دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 12:45

پیام تسلیت افشارزاده و نژادفلاح به مناسبت درگذشت حجت‌الله خطیب

مدیرعامل باشگاه استقلال وقائم مقام باشگاه پرسپولیس با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت‌الله خطیب را تسلیت گفتند.
کد خبر : 14836

به گزارش خبرنگار ورزشی‌ خبرگزاری آنا، حجت‌الله خطیب مدیر کل اسبق اداره کل تربیت بدنی استان تهران، سرپرست فدراسیون کشتی و مدیر عامل اسبق پرسپولیس امروز دارع فانی را واع گفت. در پی این درگذشت، بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال و محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت این مدیر ورزشی را تسلیت گفتند.


متن پیام تسلیت افشارزاده به این شرح است:


«انالله و اناالیه راجعون»
درگذشت حجت الله خطیب ضایعه دردناکی برای خانواده ورزش است. آن مرحوم که سال ها در حوزه های مختلف ورزشی این مملکت حضور داشت، منشا خدمات بزرگی بود و بی شک جای خالی او تا همیشه به چشم می آید. من از طرف مجموعه بزرگ باشگاه استقلال درگذشت حجت الله خطیب را به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ ورزش تسلیت می گویم و امیدوارم روح آن مرحوم با ائمه اطهار محشور شود.


پیام تسلیت نژاد‌فلاح نیز به شرح زیر است:


«انالله و اناالیه راجعون»


شنیدن خبر درگذشت حجت‌الله خطیب مدیر عامل دلسوز و پر تلاش اسبق باشگاه پرسپولیس که بیش از 15 سال مدیر کل استان تهران بود و در عرصه‌های گوناگون به ورزش کشور خدمت کرد، همه اهالی ورزش را غمگین و متأثر کرد. فقدان این مدیر ارزشمند و موفق که خدمات زیادی به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده بود را به خانواده داغدارشان، تمامی اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می‌نمایم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و علو درجات برای آن مرحوم را از خداوند متعال خواستارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته