دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1394 - 14:02

وعده انتخاباتی «تدکروز» برای توقف برنامه هسته‌ای ایران در سال 2016

تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در سخنرانی در مجمع یهودیان جمهوری‌خواه مدعی شد برنامه هسته‌ای ایران را متوقف خواهد کرد.
کد خبر : 14833

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا و به نقل از گاردین، سناتور تد کروز که اولین دوره سناتوری خود در سنا را پشت سر می‌گذارد و اولین جمهوری‌خواهی بود که خبر شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا را اعلام کرد، روز شنبه در نشست بهاره انجمن یهودیان جمهوری‌خواه با حضور بیش از 800 تن از یهودیان جمهوری‌خواه شرکت کرد.


کروز در این سخنرانی یکی از محورهای اصلی سیاست خود را «حمایت از اسرائیل» عنوان و بر آن تاکید کرد. او همچنین اظهار کرد که تمام توان خود را به کار می‌بندد تا مانع توافق دفتر اجرایی اوباما و ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور شود.


تد کروز در مصاحبه‌ای دیگر در روز جمعه با «واشنگتناگرماینرز» با انتقاد از سیاست 8 ساله باراک اوباما اظهار کرد که باید با دشمنان سرسخت بود و روابط خود را با متحدان قدیمی از جمله اسرائیل تحکیم کرد.


این سناتور جمهوری‌خواه، توانایی ایران در به دست آوردن سلاح هسته‌ای را به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که امنیت ملی در دولت بعد را تهدید می‌کند دانست و اظهار کرد که توافق فعلی ، حرکت ایران به سمت سلاح هسته‌ای را سرعت می‌بخشد.


کروز در سخنرانی خود گفت: به من رای بدهید تا از اسرائیل حمایت و برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کنم.


سناتور تد کروز، با رقیبانی چون رند پال و مارکو روبیو از حزب خود و هیلاری کلینتون در حزب دموکرات باید مبارزه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته