دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1395 - 10:36
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد

انفجار یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان/ نجات 12 نفر از حادثه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار در یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۲ نفر نجات یافتند.
کد خبر : 148269

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حادثه انفجار شب گذشته در محدوده شهرک اکباتان اظهار کرد:‌ ساعت 19:59 شب گذشته انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرک اکباتان فاز یک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود:پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه هفتم یک مجتمع مسکونی 10 طبقه 80 واحدی انفجاری رخ داده و با توجه به شدت انفجار، شیشه‌ها تخریب و دود زیادی طبقات را فراگرفته است.


ملکی ادامه داد: در این واحد مسکونی 2 نفر شامل یک مرد 40 ساله و یک زن 65 ساله در میان دود محبوس بودند که با کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند همچنین ماموران آتش نشانی 10نفر دیگر را از سایر واحدها خارج کردند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی یادآور شد: پس از اطفاء حریق، با حضور کارشناسان آتش‌نشانی در محل حادثه، وجود تعداد زیادی کپسول‌های کوچک گاز و انفجار آنها را علت این حادثه اعلام کردند و ساعت 21:13 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته