دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمید درخشان: رفتار کی روش بچه‌گانه بود/ سرمربی تیم ملی شمشیرش را برای برانکو از رو بست

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال به قدری به کی روش بها داده که او به خودش اجازه هر رفتاری را می دهد.
کد خبر : 148176

حمید درخشان سرمربی سابق تیم پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره اقدام کی‌روش مبنی بر مرخص کردن هفت پرسپولیسی از اردوی تیم ملی گفت: «‌من نمی دانم دلیل لجبازی‌های کی‌روش چیست؟! متاسفانه به قدری به این مربی اختیار دادیم که مقابل کوچکترین مساله‌ای از خودش واکنش نشان می‌دهد. برانکو به عنوان مربی پرسپولیس این حق را دارد که در مورد بازیکنان تیمش نظر بدهد، او به کسی توهین و بی احترامی نکرده است. اما کی‌روش طوری رفتار می کند که گویا منتظر جنگ است و حالا لازم است که عکس العمل نشان بدهد.»


وی افزود: «متاسفانه هرکسی حرف می‌زد کی‌روش به دنبال پاسخ دادن به آن است در صورتی که این کار به هیچ عنوان حرفه ای نیست. اگر کی‌روش از نظر فنی مربی قابل قابل قبولی است باید از نظر شخصیتی هم حرفه‌ای باشد نه اینکه فقط به دنبال حاشیه باشد. به نظرم مرخص کردن بازیکنان پرسپولیس از سوی کی‌روش توهین به تیم ملی است و کی‌روش باید همه ملی‌پوشان را مرخص می کرد نه اینکه تنها پرسپولیسی ها را به باشگاه خودشان برگردادند.»


درخشان با تاکید بر اینکه کی‌روش کار درستی انجام نداد، اظهار کرد: «‌در کجای دنیا وقتی به مربی انتقاد می‌کنند این رفتار را انجام می دهد. اختیاردار فوتبال ایران کی‌روش شده است و دیگران هر انتقادی کنند با واکنش تند این آقا روبه رو می شوند. در نیم فصل اول، تعطیلات لیگ به ضرر همه تیم‌ها بود اما همه مربیان به خاطر حفظ منافع ملی با کی‌روش همکاری کردند. لیگ امسال با یک یا دو بازی تعطیل می شد اما حالا کی روش با یک انتقاد برانکو همچنین واکنش تندی نشان می دهد.»


سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه کدام مربی حق دارد، عنوان کرد: «حرف های برانکو بی ربط نبوده به هر حال نیم فصل دوم تا چند وقت دیگر شروع می شود و آنها هم در فصل نقل و انتقالات 10 روز برای جذب بازیکن وقت دارند به همین دلیل گفته وقتی تیم ملی بازی ندارد بازیکنان به باشگاه های خود برگردند و تمرینات را با تیم باشگاهی‌شان شروع کنند. به نظرم کی‌روش این موضوع را بزرگ کرده و برای برانکو شمشیر را از رو بسته است. امیدوارم فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کند. دلیلی ندارد کی روش با هر حرفی اینگونه واکنش نشان بدهد. بهتر است او بر روی کار خودش تمرکز کند. متاسفانه این اشتباهات از سوی فدراسیون فوتبال است چرا که آنها به کی‌روش زیادی بها دادند و نتیجه هم این شد که هیچ کس جرات انتقاد از او را ندارد.»


درخشان در ادامه صحبت‌هایش به جوسازی هواداران علیه تیم ملی اشاره کرد و گفت: «متاسفانه با اقدامی که کی‌روش انجام داده هواداران پرسپولیس مقابل تیم ملی می ایستند. این بازیکنان با پرسپولیس قرارداد دارند و به تیم‌ ‌ملی کمک می‌کنند. بازیکنان هم فعلا فکر ‌کنند از اردوی تیم‌ ‌ملی خط خورده اند و به اردوهای بعدی دعوت خواهند شد. همه ما به منافع ملی فکر می کنیم اما رفتار کی‌روش بچگانه بود و در آخر دودش به چشم خودش می رود چرا که هواداران پرسپولیس اول موفقیت تیمشان را خواهان هستند و بعد از آن به دنبال موفقیت تیم ملی هستند. تیم ملی محل اظهارنظرات شخصی نیست بلکه باید به منافع ملی فکر کنیم. در همه جای دنیا از مربی انتقاد می کنند همه آنها این رفتار را انجام می دهند؟! امیدوارم فدراسیون فوتبال این بار مقابل کی روش بایستد و با او برخورد کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب