دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

ستاد عتبات عالیات در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

در دیدار مسئولان ستاد عتبات عالیات استان خراسان جنوبی با دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس واحد بیرجند راه اندازی ستاد عتبات عالیات در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح شد.
کد خبر : 148076

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ جوینده رئیس و مسئولان ستاد عتبات عالیات استان خراسان جنوبی در دیدار با دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، با تشکر از زحمات و کمک‌ها و همکاری‌های بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی استان برای برپایی موکب در مسیر کربلای معلی در اربعین حسینی (ع)، از حسنی به پاس این خدمات ارزنده قدردانی و هدیه‌ای معنوی که با مراسم و تشریفات خاصی از مسئولان عتبات عراق دریافت کرده بودند به وی تقدیم کردند.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی هم در این دیدار خدمت به زائران کربلای معلی را افتخاری بزرگ برشمرد و گفت: «برای آنکه بیرق عزت و افتخار نظام اسلامی را برافراشته نگاه داریم باید شور حسینی و بصیرت عاشورایی را تقویت کنیم.»


در پایان این دیدار قرار شد ستاد اربعین عتبات عالیات در دانشگاه آزاد اسلامی استان با محوریت ستاد عتبات عالیات استان تشکیل و یک موکب دانشجویی با همکاری این ستاد و با نام دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در سال آینده در مسیر کربلای معلی راه اندازی شود.


کوهپیمایی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند


به همت شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه، کوهپیمایی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند انجام شد.


در این کوهپیمایی که به مناسبت گرامیداشت نهم دی و با حضور مهندس علیرضا سعیدی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و دکتر زهرا قاسم‌پور رئیس شورای راهبردی زنان فرهیختهٔ دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و جمعی از استادان و کارکنان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در مسیر بند دره به دزگ اقدام به پاکسازی کوهستان و طبیعت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب