دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1395 - 13:14
دو خبر/

پذیرش دانشجوی کاردانی و کار‌شناسی بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دانشگاه آزاد اسلامی بافق برای نیم‌سال دوم ۹۶-۹۵ در ۲۴ رشته کاردانی و کار‌شناسی بدون آزمون با تخفیف در شهریه تا ۵۰درصد، دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 148040

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با اعلام این خبر اظهار کرد: «این واحد با برخورداری از امکانات و پتانسیل‌های بالا و وجود رشته‌های متعدد در گروه‌های، فنی و مهندسی و علوم انسانی آمادگی پاسخ به جوانان طالب ورود به عرصه آموزش عالی را دارد.»


حسینعلی لازمی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در بیش از ۲۴رشته تحصیلی آماده پذیرش داوطلبان بدون آزمون است، خاطرنشان کرد: «رشته‌های کاربردی در این دانشگاه فعال است که داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند در این رشته‌ها ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.»


لازمی از داوطلبان درخواست کرد که با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنندیا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۱۳۵۱۷۸۴۴۰ تماس حاصل کنند.


نشست فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


نشست فرهنگی با عنوان آشنایی با بیماری ایدز در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.


در این جلسه که با همت دفتر فرهنگ اسلامی در محل سالن کنفرانس دانشکده فنی برگزار شد، جمعی از کارکنان و استادان حضور داشتند.


دکتر محمدرضا آیت اللهی با برشمردن راه‌های انتقال بیماری ایدز و نشانه‌های این بیماری، خواستار آموزش جدی جامعه برای مقابله و پیشگیری از این بیماری خطرناک شد.


وی از آحاد مردم خواست با پایبندی به اصول اخلاقی و خانوادگی و کسب اطلاعات لازم، زمینه‌های جلوگیری از شیوع این بیماری را فراهم کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب