دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مورینیو:به دنبال ثبت رکورد نیستیم

سرمربی منچستریونایتد گفت: می‌دانیم چلسی یا تاتنهام امتیاز از دست خواهند داد.
کد خبر : 147965

به گزارش گروه ورزشی آنا از ساکرنت، منچستر یونایتد دوشنبه شب موفق شد در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با 2 گل از سد وستهام بگذرد تا نوار پیروزی‌های مورینیو ادامه یابد. منچستریونایتد در مقابل وستهام 10 نفره، با گل‌های خوان ماتا و زلاتان ابراهیموویچ به پیروزی رسید. خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد از عملکرد خوان ماتا و راشفورد به عنوان بازیکنان تعویضی در این دیدار تقدیر کرد.


وی افزود:‌ «می‌خواستم ماتا و راشفورد را در ترکیب اصلی تیم قرار دهم، ولی فکر کردم برای آنها بهتر است به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیایند و ثابت شد که این تصمیم درست بوده است.»


نوار پیروزی‌های منچستریونایتد در هفت مسابقه قطع نشده است. شش برد متوالی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس بوده است. این تیم در 13 مسابقه شکست نداشته است. منچستریونایتد 7 مسابقه متوالی را به پیروزی رسانده است که شش دیدار آن در لیگ برتر انگلیس بوده است و 13 مسابقه بدون شکست داشتند. منچستریونایتد هم اکنون با 39 امتیاز در مکان ششم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. تاتنهام هم با 39 امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه پنجم ایستاده است. آرسنال با 40 امتیاز در رده چهارم است. شاگردان مورینیو با 3 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی رده سومی و 10 امتیاز اختلاف با چلسی صدرنشین دارند.


مورینیو افزود: «ما به دنبال ثبت رکورد نیستیم، ما فقط بدنبال ارائه عملکرد خوب و کسب امتیاز بازی هستیم. می‌دانیم چلسی یا تاتنهام امتیاز از دست خواهند داد. هفته گذشته، می دانستیم که لیورپوول یا منچسترسیتی احتمالا امتیاز از دست می دهند. ما باید برای کسب امتیاز تلاش کنیم. ما خیلی خوب بازی کردیم ولی در مسابقات زیادی به تساوی رسیدیم. حالا در 6 مسابقه شش برد و 18 امتیاز کسب کرده ایم و این چیزی است که به آن نیاز داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته